Комедија "Тражим жену. Јефтин!": Плот, глумци, критике. "Тражим жену. Јефтин!" - играју уз учешће становника Цомеди Цлуба

"Тражим жену. Јефтин!" - Комедија са становницима Цомеди Цлуба. Наступ је извео позоришни уметник "Закривљено огледало" - М. Ћеришенко.

О представи

Главне улоге у предузећу су звезде Цомеди Цлуба. Поред њих, у продукцији се баве и глумци из позоришта и биоскопа. Улоге изводе: Екатерина Скулкина, Роман Иунусов, Татиана Лианник, Денис Косиаков и други. Ово је изјава о богатом, али несретном човеку у љубави. Једног дана, он одлучи да се претвара да није добро расположен да пронађе жену која га воли, а не новац.

У августу и октобру 2016, уметници који играју "Тражим жену. Јефтин!" - (перформанс) у Санкт Петербургу. У престоници културе планирана су два перформанса: седамнаестог августа и двадесет и првог октобра. Летња изложба ће се одржати у Палати културе Ленсовет. У октобру ћете моћи да видите "Тражите жену. Јефтин!" - перформанс, улазнице за које коштају од 800 до 2500 рубаља.

Тхе плот

Ово је забавна музичка изведба о проналажењу другог полувремена. Свако од нас има скуп захтјева за будућег мужа или жену. Неко изгледа важан, неко лови животни простор и материјално богатство, али за некога је најважније да воли и буде вољен.

Главни лик производње је Игор. Богат је, али не може наћи свог животног партнера. Девојке га привлачи само материјална сигурност. Јунак је већ престао да верује да постоји права љубав на свету. Одлучио је да игра за кандидате у супрузи ове представе. Његова мајка и најбољи пријатељ му помажу у томе. Игор се претвара да је сиромашан слуга који има мале приходе и живи у једнособном стану са мајком. Поред тога, он је и даље наводно разведен и плаћа алиментацију троје дјеце. Пријатељ хероја игра свог успешнијег дечка, који покушава да обесхрабри девојке од њега, привлачећи му новац. Такмичари за улогу жене су задовољни правим тестом: кога ће изабрати - Игор, који, како они мисле, је сиромашан, или његов богати друг?

Главни лик организује скоро бацање за потенцијалне невесте. А када је коначно пронашао оно што је тражио, како му се чини, живот представља човека изненађење. Изабрани није онај за кога тврди. Како се прича завршава, гледаоци ће доћи да виде "Тражим жену. Јефтин!" (перформанс). У Санкт Петербургу (Санкт Петербург) биће само две представе. Карте се сада продају. Гледаоци који желе да виде ову смешну, пуну изненађења причу би требало да пожуре са својим аквизицијама.

Директор

Ставите драму М. Черишенко - глумац, режисер и хумориста. Михаил је дипломирао на Кијевском универзитету за кино, позориште и телевизију. Познат је по учешћу у представама позоришта Е. Петросјана. Сада путује са забавама, где наступа и као уметник и као редитељ, као и са соло бројевима у програму „Браћа у уму“ заједно са В. Разумовским и А. Морозовим.

Поред тога, глумила је у филмовима као:

• "Ђаво од Орлија".
  • "Макар-патхфиндер".
  • "Случај" мртвих душа "".
  • "Стари нагс".
  • "Краљица бензинске станице - 2".
  • "Турски марш".
  • "Каменскаиа".
  • "Председник и његова унука."

И други.

Татиана Лианник

Једна од женских улога у представи "Тражим жену. Јефтина!" изводи глумицу Лианник Татиана. Уметник је први пут дипломирао на катедри за дириговање на Гнесинс Мусиц Цоллеге-у. Онда је добила професију глумице у ГИТИС-у. Сада ради у Позоришту народа.

Татјана је глумила у сљедећим ТВ емисијама и филмовима:

• "Медицинска тајна".
  • "Партија за шампиона".
  • "Сејалица".
  • "Фантом".
  • "Човек је у мени."
  • "Специјални агент".
  • "Амазон".

И у другима.

Денис Косиаков

Главну мушку улогу у представи игра глумац Денис Косиаков. Уметничка способност манифестовала се у његовој средњој школи када је почео да игра КВН. Денис је дипломирао на глумачком одјелу Института Б. Схцхукин.

Денис Косиаков је глумио у сљедећим филмовима:

• "Закон и ред".
  • "Жене против мушкараца".
  • "Војници-4".
  • "Тихи сведок".
  • "Бодигуард-2".
  • "Доба Балзака, или Сви мушкарци Сво ...".
  • "Срећни заједно."

И тако даље.

Као и глумац био је члан разних телевизијских емисија, укључујући и Цомеди Цлуб.

Екатерина Скулкина

На учешћу у продукцији овог уметника публика најчешће оставља повратне информације. "Тражим жену. Јефтин!" - перформанс је комедичан, а ко, ако не један од најпопуларнијих учесника Цомеди Цлуба, моћи ће да се савршено игра у њему?

Катарина Скулкина је од раног дјетињства била активна и радознала, имала је много хобија, радила је у различитим круговима, била је члан аматера. У школи је девојка постала организатор концерата. И. Скулкина медицинско образовање. У студентским годинама учествовала је у КВН тиму свог универзитета. Играла је у великим лигама. Сада је чланица емисије Цомеди Воман, она је на ТВ емисијама и игра у забавама.

Рецензије игре

О овом предузећу гледаоци остављају разне критике. "Тражим жену. Јефтин!" (перформанс) евоцира разне емоције међу фановима позоришне уметности. Неки гледаоци сматрају да је производња незанимљива. Радња представе је предвидљива, несретан хумор и много вулгарности. Изјава, по њиховом мишљењу, није вредна пажње и утрошеног новца.

Али постоје позитивне критике о предузећу. Многи гледаоци воле представу. Сматрају га поучним и препоручују свим младим девојкама и младићима који су у потрази за другом половицом да узму у обзир ову причу, а не да јуре за богатством, већ да поштују искрена осећања. Међу предностима, јавност примјећује чињеницу да у производњи готово да и нема вулгарних шала. Лако је опажати и забавити се. Упркос баналном и неоригиналном заплету, представа је занимљива, а након гледања, расположење остаје добро за дуго времена.

А да ли су они који нису видели производњу, немогуће донијети дефинитиван закључак. Они који воле представу, саветују свакога да га дефинитивно погледа како би се забавили и опустили. А публика, која је сматрала да је предузеће глупо и незанимљиво, тврди да ни у ком случају не треба трошити вријеме на то, много мање новца. Неки људи пишу да ће поново ићи у ову представу. Други - да други пут никада не би гледали продукцију.

Ацтор Ревиевс

О раду уметника, гледаоци такође остављају различите и супротне критике. "Тражим жену. Јефтин!" - перформанс, по мишљењу јавности, је комичан и поучан истовремено, стога актери који су укључени у њега морају имати велики таленат да се носе са својим улогама. Многи који су погледали предузеће, пишу да уметници нису преварили своја очекивања и радили веома убедљиво, успели су да људи у хали верују да је све на сцени стварно. Становници Цомеди Цлуба савршено се уклапају у продукцију и талентовано играју своје улоге.

Али постоји глумачка игра актера укључених у продукцију и негативне критике. "Тражим жену. Јефтин!" - сам перформанс није баш интересантан, па би стога требало да буде талентована игра глумаца. Али то се није догодило у овом подухвату, пошто је овде укључено мало професионалних уметника. Већина су становници комедије која апсолутно не може свирати. Они не поседују ни глумачке вештине ни сценски говор и не знају како да се крећу на сцени. Њихов недостатак професионализма, како пише публика, видљив је голим оком.

Упркос контроверзним рецензијама, перформанс је вредан погледа да би имао мишљење о томе. Ењои!

Добар филм о Другом светском рату

Руски глумци: "Црни вукови"