Серија "Бронзана башта". Рецензије, рејтинг, предности и недостаци

Није нимало лако изненадити модерног гледаоца - ниједна драма не тражи сузе од посматрача, од десет трилера само вас једна присиљава да се стиснете у столицу, а серијска производња је готово престала да касни. Па ипак, филмаши и ТВ људи не остављају наде да ће привући пажњу циљне публике - не, не, и бит ће серија, присиљавајући да се смири, стане на миру, дрхти. Овај пројекат је серија "Бронзана башта". Већина коментара публике је била похвална, званични ИМДб рејтинг од 8.10 такође потврђује његову одрживост. Многи критичари гледају на замисао креативних тандем режисера Пабла Фендрика и Хернана А. Голфриеда не као схов у свом уобичајеном смислу. Они постављају телевизијски филм од осам дијелова као складну, застрашујућу, садржајну, искрену и промишљену креацију.

Главна интрига

Већина рецензената, остављајући рецензије телевизијске серије "Бронзани врт", истичу сличност атмосфере производа заједничке продукције САД и Аргентине са мереном атмосфером скандинавске телевизијске серије попут "Моста" и "Девојке са тетоважом змаја".

"Бронзана башта" је, пре свега, детективска прича, са добро осмишљеном радњом, са складно испруженим дометом од неколико година. Тајне генерација, скелети у ормару, нерешени злочини, застрашујуће тајне и све то на позадини трагедије једне обичне породице - необјашњиве околности нестанка дјетета. Сценариј и главна интрига, према рецензијама ТВ серије "Бронзана башта", једна је од предности пројекта.

Породични живот Фабијана и Лиле Данубио далеко је од идеалног. Недавно се пар све више свађа. Током једне од сцена, њихова четворогодишња кћерка је изгубљена, дјевојка је одмах пронађена. Али од тада она има невидљивог пријатеља. Након тога ситуација је потпуно компликована. Отишавши са дадиљом на одмор, дете нестане без трага у метроу Буенос Аиреса. Мајка се повлачи у себе, а отац, који је узео подршку детектива, не престаје тражити.

Драма у серији укључује извођаче мање познате у Сједињеним Државама, иако су врло популарне у Аргентини. Генерално, демонстрирана вјештина глумаца је импресивна. Све је било одиграно чак и помало лежерно, без вреле страсти, патоса, херојских поза, што је застрашујуће и још алармантније, с обзиром на догађаје који се одвијају.

Глумац Јоакуин Фурриел, који је играо главну мушку улогу, игра одлично. Уосталом, да би се гледаоц увјерио у стварност његовог лика, није довољно само запамтити ријеци и ставити прикладан костим. Извођач мора да се навикне на слику свог хероја, да га разуме и осети изнутра. У том смислу, Јоакуин је показао висок професионализам и дубоко драматичне таленте.

Ништа мање харизматични лик није постао детектив Раул Мандрагона глумац Даниел Фанего.

Заједно са развојем приче, понашање централних ликова се мења - толико да их јавност уистину препознаје само ближе завршној серији 8 серије Бронзане баште. Рецензије, које се обуздавају од спојлера, обећавају публици велико изненађење.

Критика

Међу недостацима који се спомињу у рецензијама о ТВ серији "Бронзана башта", примедбе превладавају у вези претерано незахвалних жица, растегнутих на прве две серије. Сви настали догађаји и претпоставке не развијају се касније. Али од тренутка када се приватна детективска ситуација појави као партнер његовог оца, ситуација се знатно загрева. Околности су комплициране чињеницом да се пар све више удаљава и главни лик има романтику са једном од полицајки. Али ова прича такође не добија развој и никакав завршетак. После званичног затварања случаја, најинтересантнија је потпуно корумпирана полиција (двосмислен заплет приче). Према рецензијама, догађаји у 7. серији серија Бронзана башта развијају се брзином муње, што је праћено оштром променом локација, па чак и боја. Прича се преноси на аргентинску дивљину, чији пејзажи су изузетно лијепи и застрашујући у исто вријеме.

Закључак

Предности пројекта, у сваком погледу похваљене у рецензијама за ТВ серију “Бронзана башта”, укључују: компетентан тајминг, јединствене латиноамеричке локације, демонстрацију корупције у систему за спровођење закона и друге криминалне реалности, живахне карактеристичне ликове, симпатичне ликове.

Овакве ствари не би биле ништа необично, али серија одлагања, и док гледате најновије епизоде, знате, провинцијски бацквоодс и села су савршено окружење за трилер.

Како лако и брзо нацртати емотиконе

Која је боја супротна од црвене?