Филм "Конг: Скулл Исланд": рецензије, заплет, глумци, датум изласка

"Конг: Скулл Исланд" (2017) - историја чудовишта, не без значења. Какав је успех слике? Ко је радио на његовом стварању? Какве повратне информације доноси Конг: Скулл Исланд од гледалаца? Све ово и не само - даље у нашем чланку.

Почетак приче

Авантуристичка прича "Конг: Скулл Исланд" постала је својеврсни наставак давно познате приче о тиму истраживача и огромног мајмуна. Снимање је одржано у Вијетнаму и Аустралији од октобра 2016. до марта 2017. године.

У почетку, креатори су планирали да почну са радом раније, али нас је дуги припремни период и потешкоће у процесу рада приморали да одложимо датум почетка рада неколико пута. Као резултат тога, франшиза је премијерно изведена у марту ове године. Оно што је занимљиво: у Русији је изашао дан раније него у Америци филм "Конг: Острво лобање". Датум објављивања - 9. март 2017. Милиони гледалаца су чекали овај тренутак. А њихова очекивања нису била преварена.

Конг: Скулл Исланд: Глумци

Прави тим професионалних глумаца учествовао је у филму, али га није било лако формирати. У почетку, произвођачи нису могли да одлуче о кандидатури директора, који је касније поверен селекцији глумаца. Али чак ни професионализам Гиордана Вот-Робертса није му одмах помогао да одлучи. Неки извођачи који су бацали и подударали ликове главних ликова, добровољно су одбили да раде због тешких услова рада и опасности.

Толико је пажње посвећено чињеници да је период рада у Аустралији подразумијевао опасност за све чланове посаде од отровних биљака, инсеката и змија. Организатори су провели дугачак брифинг и чак издали посебне брошуре свим запосленима. А ако су људи били лојалнији могућим невољама, онда би потенцијални извођач главне женске улоге, Брее Ларсон, озбиљно размишљао о раскиду уговора. Али редитељ "Конг: Скулл Исланд" успио је увјерити дјевојку, а нова глумица није морала тражити.

Форцед реплацементс

Глумци "Конг: острво лубање" Мицхаел Киттон и Ј. Симмонс само су у почетку били пуни одлучности и спремности да раде. Њихова креативна страст трајала је неколико мјесеци, након чега су једнострано прекршили уговор. А редитељ са сценаристима је хитно морао да тражи одговарајућу замену за њих, како не би одложио рад и не би пореметио рокове. Много је лакше била ситуација са избором протагонисте. Том Хиддлестон је одмах одобрен за главну улогу и показао се као један од најуспјешнијих хитова.

"Конг: Острво лобање": заплет

Главне акције филма одвијају се на удаљеном и неистраженом острву у Тихом океану, сличном облику лобање. За талентованог и знатижељног биолога Билла Ранда, то постаје опсесија да тамо стигнемо пре било кога другог. А када сазна да ће извиђачки уређај СССР-а ускоро морати да лети преко територије острва, он проналази како да врши притисак на власти.

Билл, под изговором да прво треба да стигне на острво, пита утицајног сенатора Виллиса за помоћ у опремању експедиције. Геолог реално процењује ситуацију, схватајући колико било које првенство на врхунцу хладног рата може значити. Дакле, бирократ мора да се сложи са аргументима научника, помажући му да иде на пут.

Компанија пристаје да направи храброг човека лојалних сарадника Хоустона Броокса и Лин Сун. Путници су са професионалном опремом и техничком опремом у журби да се састану са војном јединицом која ће их пратити све време рада. Наравно, када се састаје, испоставља се да пуковник Пацкард не жели да се окрене на непознатом месту. Пошто је прошао кроз Вијетнамски рат, он се једноставно труди да се врати својим родним зидовима. Али, пошто је примио наређење, он не може да му се покори, исправљајући планове за нове услове.

Кулминација догађаја

"Конг: Скулл Исланд" рецензије које су готово ентузијастично добиле фасцинантан врхунац, као резултат тога, тим очајних људи стиже на острво Скулл пре вечних ривала. Али упркос њиховој обуци и храбрости, они нису спремни за стварност стране земље. Територија је испуњена животињама и великим инсектима за које су сва жива бића повезана са потенцијалном храном. И у првим данима њиховог боравка на овом комаду земље, истраживачи су нападнути од стране огромних паука, који се сусрећу са моћним биљкама бивола и опасних биљака. Али све то блиједи након сусрета са правим лордом - огромним мајмуном, који је дуго штитио то подручје.

Кинг Конг није посебно одушевљен појавом непозваних гостију, покушавајући да њихове животе претвори у пакао. Огромно створење отвара лов на јадне људе, да једном за свагда покаже свима који су власници. И сваки дан несретни путници имају све мање шанси за преживљавање и повратак на копно са својом пуном допуном.

Сличности и разлике

Раст огромног мајмуна у филму Конг: Скулл Исланд је достигао 31, 5 метара, што је знатно више од претходних чудовишта франшизе. На пример, у првом филму о Конгу, снимљеном 30-их година прошлог века, горила је достигла само 7 метара. Али ако су креатори одлучили да експериментишу са растом, животињска страст за атрактивним плавушама остала је непромењена. Као резултат, страшно створење ће се поново истопити при погледу на слатку девојку.

У исто време, креатори "Конг: Скулл Исланд" (жанр - авантура, трилер, фантазија, фантазија) одлучили су да у раду користе радове других аутора који су већ прошли време. На пример, костим једног од главних ликова је потпуно преписан из прве адаптације авантура чудовишта, које су се појавиле пре скоро стотину година. А креатори насловног плаката мало су се трансформисали, на основу већ постојеће слике филма "Апокалипса данас" у режији Цоппола.

Финансијске стране у питању

Буџет филма Конг: Скулл Исланд је зарадио скоро 200 милиона долара, што је била једна од највећих инвестиција произвођача у кину. Највећи дио трошкова је због снимања у удаљеним кутовима егзотичних земаља, јер је за филмску екипу била потребна посебна опрема и животни увјети.

Али на таквим локацијама још није снимљен ниједан филм, што је у великој мери побудило интересовање потенцијалних гледалаца у авантуристичкој причи. А касније, предузетнички менаџмент у туризму у Вијетнаму за све кориснике организовао је излете на места снимања филма, у трајању од десет дана. А најзанимљивији путници уз одане фанове биоскопа могли су да додирну егзотику.

Скривено значење

Већ након објављивања филма "Конг: Скулл Исланд", аутори су признали да су им помогли да створе слике опасних чудовишта. Испоставило се да је рад Хаиао Мииазакија оставио неизбрисив утисак на њих. Стога су, узимајући у обзир филозофска размишљања из "Принцесс Мононоке", покушавали да својим ликовима дају не само страшан изглед, већ и поносно величанство. Тако су креатори још једном покушали да истакну снагу и мудрост природе, у којој се човечанство периодично покушава мешати.

Занимљиве чињенице

Упркос чињеници да је након званичног објављивања "Конг: Скулл Исланд" (2017) прошло неколико месеци, настављају се појављивати нове занимљиве чињенице о процесу стварања филмског ремек-дела. Једна од њих је да су прве сцене филма снимљене на Хавајима, у близини области у којој је Цоллеен Треворр радила на парку Јурски 2015.

Поред тога, пошто су скоро све сцене природе снимљене у Вијетнаму, након успешног запослења, директор Јордан Вот-Робертс добио је понуду од власти земље да постане изасланик за туристичка питања на међународном нивоу. Редитељ није одбио такав сјајан предлог, али се испоставило да га не занима само љепота живог свијета. Јордан већ дуго воли компјутерске игре, које су нашле одговор у његовом раду. Неки ликови на сценарију морали су ходати у јакнама са слоганима познатих манга и најновијих играчака.

У исто време, Терри Нотар, који стоји иза пејзажа, показао се као бриљантан извођач великог мајмуна, који му је донио нове снимке у сличним пројектима. Тако је 2017. дошла прича о "Планети мајмуна", а прије тога било је још три филма у којима је глумац утјеловио слику дивљих животиња. Али за њега одсуство самог себе у оквиру у сопственом обличју није постало проблем, већ, напротив, отворило нове перспективе.

Многи актери који су учествовали у филму су раније сарађивали у другим пројектима, тако да су сви успели да пронађу заједнички језик брзо и лако. Радили су у тешким условима, готово ништа не знајући о крајњем концепту директора. Пре него што је посао почео, уметници нису чак ни знали каква би била дивља врста чудовишта.

Објављивањем приче у Вијетнаму, све је дизајнирано на такав начин да још једном нагласи укљученост земље у стварање ремек-дела. За ово је створена статуа Конга, дугачка пет метара, окружена пламеном ватре који је изгледао сабласно и оригинално. Аутори тако необичне презентације настојали су да свим посетиоцима забавног центра обезбеде потпуну безбедност и успели су да то ураде.

Повремени пропусти

Али, као што је често случај, "Конг: Скулл Исланд" је добио негативну повратну информацију.Посебни критичари су ипак успјели додати кап катрана у бачву меда, проналазећи мање грешке у оквиру. На пример, главни ликови често користе оружје и опрему која је изашла 2000. године, док се заплет догађаја на слици одвија одмах након завршетка рата у Вијетнаму. Брод, на којем тим истраживача стиже до тајанственог острва, настао је тек 2003. године, а период са забраном пушења, који повремено бљеска у оквиру, постао је релевантан тек 2009. године.

Не без сажаљења, које би само најкритичнији критичари могли поправити. На пример, брод са експедицијом прати само шест хеликоптера, а за време битке са Конгом њих је већ десет.

Полицајац Пацкард увек користи пушку М14, циљајући на непријатеља кроз телескопски нишан. Али овај тип оружја није опремљен оптиком коју знају само прави професионалци. Али чињеница да је ратник у леву руку циљао у истом оквиру, а пушка већ полагала са десне стране, није остала незапажена од пажљивих гледалаца.

Главна јунакиња Масон у првом кадру говори о тешком раду новинара везаног за војну јединицу укључену у сукоб. Али, у ствари, ова пракса је почела да се појављује у Америци тек након 2003. године током рата у Ираку.

Генерал пицтуре

Након објављивања свјетског филма о изнајмљивању "Конг: Скулл Исланд" је успио надокнадити креаторима губитака насталих високим благајнама. Публика је позитивно прихватила слику, уважавајући атипични приступ раду. Творци ове интерпретације покушали су да покажу како се догађаји могу развијати са већ вољеним херојима, ако се све догоди у неко друго вријеме.

Углавном сви који су видјели "Конг: Скулл Исланд", рецензије остављају позитивне резултате.Шик специјални ефекти, динамичан развој радње и нестандардни визуални распон мотивирали су потенцијалне гледатеље да проматрају авантуре одважног тима на удаљеном отоку са занимањем и посебном стрепњом. Штавише, креатори су кроз филм покушавали да одрже степен напетости, тако да нико није могао да предвиди могућу коначну. На крају је све испало сјајно, а занимљиво је проматрати потешкоће истраживача од првог оквира до коначних бодова.

Подешавање гитаре кроз микрофон и тунер

Глумица "Школе" Татиана Схевцхенко (Емо гирл Меланиа)

Сликовита ремек-дјела МВ Нестеров - слике правог руског уметника