Филм "Клаустрофобија". Осврти на нови хорор хорор Вилл Виллницк

Јесење време се сматра традиционалним периодом за објављивање најимпресивнијег ужаса. У 2017. кинематографском интересу за изванредну забаву звану “потрага” додана је ова позната норма.

У светлу модних трендова

Идеја решавања загонетки у изолованој просторији не засија иновацијама, али се дистрибуција филма ове јесени испоставила да је била препуна незгода групе несретних људи заробљених у замкама опасним по живот. У почетку, Петер Дукес је представио своју варијанту потраге, након свих "чар", одлучио је да покаже Вилла Верницка у свом филму "Клаустрофобија" (2017). Директор дебитанта у првим минутама чувања сопственог пројекта успео је да створи густу атмосферу очекивања и очекивања нечег ужасно мрачног. Белешке безнађа у музици и калеидоскоп пејзажа модерне метрополе очигледно привлаче пажњу посматрача. Рецензије филма "Клаустрофобија" су прилично контрадикторне, рејтинг слике ИМДб: 4.20.

Плот интрига

У средишту приче, кључни лик је тридесетогодишњи успешни муж Тилер. Међу његовим достигнућима - престижни посао, шик ауто и друштво пријатеља, с којима вам неће бити досадно. Ипак, рутина осваја главног лика, тако да је у част његовог рођендана Кристенина дјевојка одлучила о некој врсти поклона. И сада се цијела компанија шаље у потрази за узбуђењем како би довршила потрагу са интригантним рјечитим насловом "Клаустрофобија". Мистериозна атмосфера одмах привуче Тајлера и његове пријатеље, али врло брзо схвате да се погрешни одговори претварају у праву пријетњу њиховим животима. Као резултат, забавна забава се претвара у праву борбу за опстанак. Под претњом смрти, учесници су открили најмрачније особине карактера. Такву идеју аутора остварили су у филму “Клаустрофобија” глумци: И. Вилијамс, А. Стивенсон, Е. Хауер, Д. Џонсон и други.

Према уобичајеним обрасцима

Скоро сви коментари критичара о филму “Клаустрофобија” наглашавају чињеницу да је затворена група људи позната и често кориштена техника за жанр хорор филма. И решавање загонетки које воде ка спасењу или смрти такође је популаран клише, на пример, користи се у епици Сав хоррор. Али у филмовима о задацима и даље постоји несумњива предност. Чињеница је да је ова забава постала део садашње масовне културе. Многи представници модерне омладине су из прве руке упознати са тим. "Мистериозне просторије" постоје не само у пренасељеним мегалополисима, већ иу провинцијским градовима. То омогућава гледаоцу да осети ликове, да им се приближи. На ову предност филма "Клаустрофобија" (2017), многи критичари фокусирају своју пажњу. Заиста, они нису освајачи удаљених планета, нису становници старе виле и нису преживели у зомби апокалипси. Јунаци су млади момци који одлуче да се забаве не оригиналнији од својих вршњака и гледалаца.

Снаге и слабости

Овај "трик" у раду Вилла Верницка је покренуо Барем на почетку развоја заплета "Клаустрофобија". Почетак игре привлачи и ликове и гледаоце, загонетке не изазивају посебне потешкоће, гледајући, уважавајући акумулацију новина, телевизора и зидних сатова, почиње да осећа жељу да подстакне глумце. Али отприлике од средине траке ситуација се радикално мења. Према речима представника скептичне публике гледалаца, које су навели у рецензији филма „Клаустрофобија“, друга половина ужаса је неугодан спектакл, повређујући очи многим недоследностима. Љубитељи жанра су изненађени искрено глупим акцијама кључних ликова, њиховом досадном вревом и бесмисленим намерним значајем приче.

Плонске недоследности

Према мишљењу стручњака из кинематографије, нарација траке има много неслагања. Креатори не говоре о мотивацији мистериозног злочинца који је собу претворио у загонетке у смртоносне замке. Да ли је то био манијак, или садист, или жесток осветник? По којим параметрима бира потенцијалне жртве? Зашто се неки пусте? Не постоји тумачење поступака преношења гласа. Али у ужасу постоји маса грана које немају семантичко оптерећење или значајну размену.

Прича почиње смрћу друге жртве, али након ње се не враћа. Током окупљања у ресторану, кључни лик показује глупу опсервацију и дедукцију, али током проласка потраге заборавља на своје способности. Неколико значајних акцената на слици ставља пијану девојку, гнушање на ивици страха од бескућника, о фанатичној љубави према фудбалу, али све не иде никуда.

Кроз почетне кредите, гледалац има прилику да чује снимање мучења претходног учесника у потрази за решавањем загонетки, али у овом тренутку прича се не враћа, овај метод „изласка из собе“ се не користи. Сви ови и многи други недостаци описују публику у рецензијама филма "Клаустрофобија".

Греасед финал

Ауторски покушаји да оживи акцију прељубом, сексуалним сценама, породичним свађама су неуспешни. Све ово настаје ниоткуда и не иде нигде. Уметници немају времена да открију карактеристике својих ликова. Стога, коначна метаморфоза Тилера изгледа превише умјетно. Лакше је за посматрача да верује да је херој полудио, гледајући у страшне вјештачке замке. А о кулминацији телефонског разговора са "дизајнером", бесмисленом и апсурдном, и не желе да разговарају. Чини се да су у овој сцени “Клаустрофобија” глумци једноставно прочитали текст у којем су ријечи одабране случајним редослиједом.

Насти хоррор

Жанр филма "Клаустрофобија" означен је као трилер са елементима ужаса. Али са овом компонентом траке такођер није посебно сретан. Прича није посебно застрашујућа, а једина страшно крвава сцена је лишена здравог разума. Присилни посматрачи и жртве манифестују чуда глумачке осредњости. Због тога гледање није фасцинантно, ликови не изазивају симпатије. Љубитељи хорор филмова могу бити у искушењу да напусте кино док гледају.

Подешавање гитаре кроз микрофон и тунер

Глумица "Школе" Татиана Схевцхенко (Емо гирл Меланиа)

Сликовита ремек-дјела МВ Нестеров - слике правог руског уметника