"Есцапе фром Схавсханк": глумац, заплет филма, фотографије, критике

Године 1994. филмска компанија Цолумбиа Пицтурес објавила је филм Есцапе фром тхе Схавсханк. Главни глумац је Тим Роббинс. Слику је поставио режисер Франк Дарабонт на основу Рите Хаивортх, Степхена Кинга, и Ресцуе фром тхе Сцхоусхенк. Од стварања филма прошло је више од четврт века и још је на врху листе најзначајнијих ремек дела светске кинематографије.

Од 17. септембра 2015. године, прво место на листи "Тхе Бест Мовиес би ИМДб Версион" заузима "Есцапе фром тхе Схавсханк". Главни глумац, Тим Роббинс, показао се идеалним за стварање лика Анди Дуфраина, затвореника "Схавсханк", затвора за веома опасне криминалце.

Мовие плот

Успјешни запосленик пословне банке, потпредсједник Анди Дуфреин упада у неугодну причу. Оптужен је да је починио злочин на који није повезан. Убиство Дуфраинове жене и њеног љубавника остало је неријешено, али је Анди ипак осуђен и добио је двије доживотне затворске казне. Морат ће издржавати казну у Схавсханк-у, затвору из којег се нитко не враћа.

Тамо Дуфреин, користећи своје знање и искуство, почиње да сарађује са шефом зоне, која се бави спорним питањима везаним за присвајање средстава. Анди добија посао у затворској библиотеци и постепено улази у кредибилитет Управе и чувара. Након неког времена успијева потајно набавити геолошки чекић, којим можете закуцати зид.

Рад је одузет двадесет година

Дуфреин почиње да поткопава своју камеру. Посао траје тачно двадесет година и на крају успева да побегне кроз канализацију. Улаз у тунел у време када је Анди провео изван камере, прекрио је велики плакат са сликом холивудске глумице Рите Хаивортх. Рад Степхена Кинга, у којем је филм снимљен, зове се "Рита Хаивортх и Схавсханк Есцапе". Тим Роббинс бриљантно се суочио са том улогом. Био је потпуно уклоњен како би пренио драму заплета, осећај безнађа који заробљава затворенике који су добили доживотну казну.

"Есцапе фром тхе Схавсханк": глумци и улоге

Када је одобрен пројекат за израду филмова, редитељ и његов тим су почели да бирају извођаче. Задатак није био лак. Избор учесника се претворио у дуготрајан процес само за филм "Бекство из Шушенка". Глумци, чије су фотографије гледали безброј пута, позвани су из реда искусних учесника, иза којих је одиграно више од једне улоге. На крају се формирала филмска екипа, а Франк Дарабонт је почео да ради.

Главни ликови на којима је парцела изграђена било је само четири:

• главни лик, Анди Дуфраин;
  • његов црни пријатељ Еллис Боид, звани "Ред", чија је улога бриљантно глумила Морган Фрееман;
  • директор затвора Самуел Нортон, којег глуми Боб Гунтон;
  • Капетан Хадлеи, шеф безбедности, овај лик је у филму уврстио глумац Цланци Бровн.

Остале улоге и извођачи:

• Томми Виллиамс, млади лопов - играо је Јилл Белловс;
  • Богз Диамонд, вођа групе затвореника - у његовој улози је глумац Марк Ролстон;
  • Броокс Хатлен, библиотекар - перформер Јамес Вхитморе;
  • затвореник, Скит - глумац Ларри Бранденбург;
  • Јиггер, један од чланова банда сестре - улогу коју је одиграо Неилл Гуинтхоли;
  • затвореник Флоид - глумац Бриан Либби;
  • Сноозе, затвореник, тежак радник - улогу коју је одиграо Давид Прувал;
  • Мерт Ентвостл, чувар - глуми Јуде Циццолла;
  • Жена Анди Дуфреина - улогу је играла глумица Ренее Блаине.

За многе учеснике снимања, учешће у пројекту директора Дарабонта је било високо. Глумци филма "Есцапе фром тхе Схавсханк" били су потпуно изложени на сету, нико се није вратио кући до касно у ноћ, све док није снимљена задња епизода планиране дужине. Није било ни притужби на умор.

Тим Роббинс, водећи човек

Педесет и седам америчких филмских глумаца, продуцента, сценариста, редитеља. Има око шездесет улога у филмовима различитих жанрова. Међутим, најистакнутији његов рад, Роббинс сматра улогу главног лика у филму "Побјећи из Схавсханк". Глумац је у потпуности остварио свој уметнички потенцијал, стварајући слику затвореника који је осуђен на доживотни затвор, то је учинио са високим степеном прецизности.

Морган Фрееман, који игра Боид, Дуфраинов пријатељ

Амерички филмски глумац, глуми у свом дугом креативном животу у седамдесет два дугометражна филма. Фрееманов афричко-амерички изглед омогућава му да игра различите улоге, биоскоп - његов елемент. Један од најуспјешнијих филмских пројеката у којима је Морган учествовао сматра се филмом "Есцапе фром тхе Схавсханк". Глумац је био у могућности да свом карактеру да жалбу која није карактеристична за затворенике осуђене на доживотну казну.

Боб Гунтон

Амерички глумац, рођен 1945. године, почео је каријеру као редитељ у младости, играо је прве улоге у телевизијским серијама, дебитирао у великом филму 1981. године. Укупно је наступио у више од стотину филмова. Један од најбољих сматра "Схавсханк Есцапе". Глумац је глумио директора затвора, похлепног и корумпираног званичника.

Цланци Бровн, која игра улогу шефа сигурности

Педесетшестогодишњи глумац, глумио је у више од педесет дугометражних играних филмова. Његова висина (око два метра) допуштала је да игра увредљиве криминалне улоге. Бровн се савршено уклапа у слику окрутног и злогласног шефа безбедности у филму "Схавсханк Есцапе". Глумац није чак морао да се помирује, његов изглед потпуно одговара лику капетана Хеадлеиа.

Јилл белловс

Канадски филмски глумац, продуцент и редитељ, стар 48 година, почео је глумити са двадесет година. Током своје каријере свирао је у седамдесет филмова. Гил-ов изглед му омогућава да игра интелигентне и каризматичне ликове, иако је у филму „Побјећи из Схоусхенка“ одиграо улогу не тако успјешног младог лопова. Глумац је успио створити занимљиву слику која се уклапа са структуром филма.

Мишљење гледалаца

Наравно, међу онима који су гледали филм Франк Дарабонт није било једногласног мишљења о садржају слике и њених ликова. Нека тема у затвору је једноставно неугодна, неко покушава да разуме основне узроке догађаја који се дешавају у Схавсханк-у. Америчка правда је препуна судских грешака, хиљаде невиних људи таме иза решетака. Случајеви у којима неко успе да постигне правду и исправи одлуку суда су изузетно ретки. Дакле, филм "Есцапе фром тхе Схавсханк" чини да се питате. Можда су америчке судије постале пажљивије у процесуирању кривичних предмета, захваљујући филму.

Добар филм о Другом светском рату

Руски глумци: "Црни вукови"

Цливе Овен: Филмограпхи анд Биограпхи