Лиубов Фиодоровна Воронкова, "Девојка из града": резиме, главни ликови, критике

Лиубов Фјодоровна Воронкова је руски писац који је своје радове створио у жанровима дечије прозе и историјској литератури за млађе генерације. Сви њени романи и романи су узети за душу, јер је у сваку линију стављала своје емоције и осјећаје.

Биографија писца

Л. Воронкова је рођен 17. септембра 1906. у СССР-у, у Москви. По рођењу њихове кћери, породица Воронков је одлучила да се пресели негде где не би било градске гужве. Место је изабрано готово одмах - породица се преселила у предграђа, у једно од тихих села. Било је то детињство у селу које је увелико утицало на рад тада врло младог писца. Живећи у селу, као девојка, Лиуба је радила и помагала родитељима у кућним пословима, понекад преузимајући посао који је био претежак за малу и крхку дјевојку.

У детињству је сва лепота природе откривена Лиубов Федоровна. Како је остарила, почела је да пише, испричавши новинама своја осећања која је осећала према својој родној земљи и радним људима, што јој је помогло да ради најтеже.

Почетак креативности

Постајући прилично одрасла особа, Лиубов се преселио у Москву, након што је ушао на факултет новинарства. После дипломирања, прво је радила на својој специјалности. Писац је много путовао по Русији и писао о животу у селима и селима - тако близу ње био је сеоски живот. Први објављени чланак, написан од стране Љубави, био је поетски чланак о животу домаћице Барбаре, који је објављен у новинама Комсомолскаиа Правда.

"Девојка из града"

Рад "Девојка из града" био је један од најзначајнијих радова у животу писца. Причу је написала Љубав у рату, иако се књига не односи на жанр војне тематике.

Важно је напоменути да је рад „Девојка из града“, чији је кратак сажетак вероватно свима познат, преведен на многе језике, пошто је постао рад светске класе. Искуства која је писац унио у своју причу била су у стању да уздрмају не само послератну Русију, већ и цео свет.

Рад, изненађујући читаоца са својом искреношћу и аутентичношћу, "Девојка из града", чији резиме не преноси пуноћу емоција које се осећају када читате комплетно издање, постао је један од најбољих међу онима који се односе на дечју прозу.

Као што је већ поменуто, овај рад је најважнији у раду писца. Књига, чији је аутор Воронков, "Девојка из града", постала је огледало, прозор у ту ужасну прошлост, у којој је био рат који је недужне учинио јадним.

"Девојка из града": резиме

Радње књиге се дешавају током рата. У центру заплета - мала девојчица Валиа, која је постала сироче. Цела породица је убијена током непријатељстава у граду. Девојка је успела да побегне. Током гранатирања, она је успела да побегне из града у оближње село.

Први део

Те вечери, упознала је двије жене - једну младу, другу прилично стару, која ју је одвела у малу кућу и покуцала на врата. Из куће је изашла црвенокоса девојка. Црвенокоса је видјела да су сва тројица избјеглице и пустили су их у кућу. Мајка дјевојке им је сипала супу, али сироче није могло да се помакне - било зато што је била укочена од хладноће, или због страха. Постоји разговор за столом. Љубазна домаћица пита младу жену да ли је то њена кћерка, ова мала јадница. Старица јој је рекла да само живе у истој улици у граду. Тада су на фарми питали гдје су сви рођаци дјевојчице, а старица јој је рекла да нема никога, сви су убијени.

Позвавши несретнике да остану преко ноћи, Дариа, власник куће, није могла дуго да спава. Није могла да замисли кроз шта је мали морао да прође. Устала је из кревета, отишла до кревета гдје је дјевојчица спавала и дуго је гледала. Након што је успела да се коначно отргне од погледа сиромашне девојке, домаћица се обратила свом старом оцу и питала: “Оче, можемо ли је оставити? Она нема ништа да иде ... ”Старац је у почетку био против тога, мислећи на чињеницу да су они сами били сеоски људи, а девојка је била из града. Али на крају, попустивши својој кћери, дао је свој пристанак. Доброћудна Дарија је била изван себе од среће и стално је говорила: "Ја ћу имати још једну кћер, Валентинову кћер ..."

Други део

Сљедећег јутра дјевојчица се није могла сјетити како је тако брзо заспала. Гласови су се спојили и било јој је тешко да се креће у ситуацији која јој није била позната. Она отвори очи и угледа да јој се старац нагиње дебелим сивим обрвама. Само је примијетио да се дјевојка одмах пробудила и нестала. Јутарња тишина била је прекинута изненадним зујањем кантице. Валентин је помислила да је метак погодио прозор, и она је нагло искочила из кревета, са великим напором да може да задржи крик: "Немци!"

Изишавши из собе, дјевојка је видјела троје дјеце домаћице, Дариа, који су је прегледали. Једна од девојчица је проговорила: “Твоје тетке су нестале. Мама је рекла да ћеш живети са нама. Тишина је владала, након чега је сестра поново проговорила: „Јесте ли видјели нацисте? Јесу ли застрашујући? Да ли су дошли равно у вашу кућу? ”Валијево срце је потонуло, једноставно није могла да одговори. У то време, нова мајка је изашла из кухиње и почела да кажњава своју кћер због постављања таквих питања Валеу.

Трећи део

Првог дана Вале је било тешко навикнути се на нови живот, али је већ помагала новој породици око куће и постепено се смјестила у круг у којем би сада морала провести неколико мјесеци.

Постепено се Валиа почела навикавати на свог дједа, који ју је у почетку толико уплашио, а онда почео да се спријатељује у новом селу.

Једном је једна од сестара почела да поставља Валентину питања о својој бившој, убијеној породици. Валиа није могла ништа да каже, јер ју је толико забрињавала да се толико бринула о својим мртвим родитељима. Али овај пут је моја сестра летела од мајке због таквих питања, и ова тема је заувек затворена.

Много тога се дешавало у кући. Валентине и увријеђен, а понекад и не разумије. Свађе са новорођеним сестрама које нису хтеле да разумеју мало сироче, лично искуство девојке - све је то трајало дуго времена. Али Дариа је све ово време покушавала дати девојци да се навикне на нову породицу.

Четврти део

На расплету посла, Валентина доноси Дарии цвеће и први пут позива своју маму. Додирна геста на страни девојке указује да је коначно навикла на нову породицу. Сада се Валентине осећа као она.

Глумци

Јунаци („Дјевојка из града“ је дјело у којем има много глумаца) су веома чудни, иако заправо одражавају суштину дјеце и људи рата.

Ваља је главни лик, дјевојчица-сироче чији су родитељи убијени у нападу на град.

Дарија Шаликина, или тетка Даша, гостољубива је домаћица која је зажалила девојку и оставила је.

Схалихинова крушка - Даријина најстарија кћи.

Таиска Схаликхина - Даријина најмлађа ћерка.

Романок Шаликин је најмлађа од Даријеве деце. Само Романок није вређао Ваљу и није јој постављао питања.

Деда - Даријин отац. Са њим се тета Дасха консултовала када није могла да одлучи да ли да напусти Ваљу или да је пусти.

Рецензије производа

Читаоци су веома волели књигу "Девојка из града", чији кратак садржај није у стању да заиста пренесе све утиске. Током година, овај рад читају и одрасли и деца. Дотичност, животне чињенице, сложеност проналажења среће - све то је основа књиге "Девојка из града". Рецензије већ дуги низ година остају ентузијастичне, јер историјски тренутак описан у раду, у ствари, одражава ужас рата са Немачком, колико су патили не само војска и њихове жене, већ и обични радници, који су имали многе уобичајене невоље. . Прича о девојчици која је видела смрт својих родитеља и млађег брата може да додирне и најтеже срце. Л. Воронкова и многи њени радови увек су стварали сензацију, јер су све њене књиге прожете искреношћу, и што је најважније, истинито. Ни кап фикције није уложена Воронков. "Девојка из града" је истински рад, прожет страхом и тугом. Главна јунакиња, која није могла ни да изговори ни речи о томе како су њени родитељи умрли, управо је она постала симболом све оне деце која су током ратних година изгубила родитеље. Како писац описује Валијево пријатељство са животињама - с биком, кравом и овцама! Усамљеност и страх у очима невиног дјетета - то савршено описује оне године када је рат ухватио све.

Подешавање гитаре кроз микрофон и тунер

Глумица "Школе" Татиана Схевцхенко (Емо гирл Меланиа)

Сликовита ремек-дјела МВ Нестеров - слике правог руског уметника