Филм "Ванилла Ски": рецензије гледалаца и критичара, фотографски глумци, заплет

Рецензије филма "Ванилла Ски" ће заинтересовати све љубитеље психолошких трилера, мелодрама и научне фантастике, који још нису упознати са овим радом режисера Цамерона Цровеа. То је била тако разноврсна слика његове слике, која је објављена 1997. године.

Креирање слике

Рецензије филма "Ванилијево небо" биле су углавном позитивне. Слика је била ремаке мистичне драме Алејандро Аменабар "Отвори очи", која је објављена 1997. године. Тај филм је освојио Гранд Прик на Токијском филмском фестивалу, номинован је у десет категорија за шпанску националну награду Гоиа, награђен је на берлинском фестивалу за редатељски рад.

Важно је напоменути да је главна женска улога на тој слици припала Пенелопе Цруз, која је постала једина глумица која је глумила у америчкој верзији ове приче. И у истој улози.

Тхе плот

Садржај филма "Ванилла Ски" ће вас увјерити да је ово фасцинантна прича која може погодити свакога. У центру приче је богати плаибои Давид Амес, којег глуми Том Цруисе. Изгледа да је његов живот био успешан. Он има своју успешну издавачку кућу, стан у угледном делу Њујорка. Важно место у његовом свету заузимају пријатељ и писац Бриан Схелби (глумац Јасон Лее) и вољена девојка Јулие Гиани (глумица Цамерон Диаз).

Једина ствар која је спријечила његово постојање био је страх од висине. Живео је са том мањкавошћу све док се није сусрео на једној од многих забава у којима је стално учествовао, атрактивној Софији (коју је глумила Пенелопе Круз). Након тога, његова девојка Јулианне му је дала призор љубоморе. Давид, узнемирен, улази у свој ауто и руши се у саобраћајној несрећи. Јулианне одлучује да изврши самоубиство, успије.

После коме

После коме, Давид се буди са особом са инвалидитетом са унакаженим лицем. Мора се сакрити специјалном протезом, како не би шокирао друге. Углавном, то је само маска. Његов живот се потпуно мења, покушаји да се приближи Софији или пријатељима пропадају. Бол и деформитет му доносе патњу, због које више није у стању да живи нормалан живот. У очају одлучује о ризичној операцији која је успјешно завршена. Према заплету филма "Ванилијево небо" главни лик долази до својих чула са нормалним и чак привлачним лицем. Постоји осећај да сви проблеми стоје. Софија му се поново враћа, живот почиње да личи на прошлост. Срећан и спокојан. Али изненада, визије и стварност почињу да се мешају, почиње још већа ноћна мора.

Када Давид једном оде у кревет са Софијом, он угледа сан у којем се поново претвара у чудовиште, а кад се пробуди усред ноћи, нађе се близу анимиране Јулијане. Девојка почиње да убеди Давида да је она Софија, али јој природно не верује. Позива полицију, али га задржава, сумњајући у убиство Софије.

Како је било?

У полицијској станици протагониста испитује психолога МцЦабеа. Његов циљ је да схвати да је у Давидовим сјећањима бесмислица и што се заправо догодило. Током истраге, сећање на младића постепено почиње да се враћа. Посебно се присјећа да је склопио споразум са компанијом под називом Лифе Ектенсион, која се бави криоником. Они замрзавају безнадне пацијенте, тако спасавајући њихове животе. Када је Давид у канцеларији фирме, све коначно пада на своје место.

Гледаоци ће сазнати да је главни лик потписао споразум са овом компанијом пре једног и по века, готово одмах након што је схватио да је претрпео озбиљну несрећу да би наставио нормалан живот. Технологије корпорације омогућавају не само да замрзну клијента, већ и убедљиво убеде његов ум свесним визијама по свом избору. Међутим, опција коју је Давид изабрао била је искривљена из неког непознатог разлога. У овој ситуацији, претпоставља се да ће клијент моћи позвати стручњака за техничку подршку. Он каже Давиду да има две опције. Или се врати свом већ исправљеном сну, или пробуди потпуно здраву особу, али са мало или без новца. Дословно све његово стање је отишло на лечење. Давид бира прави свет, али за то му је потребно да превазиђе свој страх од висине и скочи са крова небодера. Када уђе у провалију, пробуди се готово одмах.

О чему је филм?

Радња слике се испоставила тако збуњујућом и тешком, са великим бројем скривених значења, да је након објављивања траке на екранима, публика дуго говорила о скривеном значењу филма "Ванилијево небо".

Већина гледалаца је мислила да је главна порука коју је редитељ послао да је живот главна мистерија нашег постојања. Често је веома тешко успоставити границу између стварности и илузија. Свака особа сања да нешто промијени у свом животу како би побољшала своју судбину. И ако замислимо да је то могуће, можемо створити такав свијет у којем желимо живјети, наш идеалан свијет.

У овој ситуацији појављује се и протагонист ове слике. Као што су критичари писали у рецензијама о филму "Ванилла Ски", то се дешава када главни јунак одлучи да дође у компанију која нуди ову услугу. Њени стручњаци увлаче свакога у савршен сан, тако реалистичан да постаје лако вјеровати да се све то догађа у стварности.

Креатори филма "Ванилла Ски" са Томом Цруисеом покушали су да покажу да особа треба да живи овде и сада, не одлажући ништа у свом животу за касније. Важно је напустити илузије, док остајемо у стварном свијету, без обзира колико нам то тешко изгледа. У животу, увек морате ићи напријед, не гледати у прошлост, одбијати ружичасте наочаре, јер ни једна боја и симулатори нису стварно способни да украшавају стварност.

Утисци публике

Многи гледаоци оставили су позитивне критике о филму "Ванилла Ски". Били су одушевљени овом сликом, која јасно показује како бајка може уништити наш живот, ако се у њега чврсто вјерује, а љубав се, по правилу, догађа сасвим случајно.

Посебно јединствен филм, захваљујући сјајном видеу. Није ни чудо што је чак био номиниран за Златни глобус и Осцар за пјесму Паула МцЦартнеи Ванилла Ски. Одвојено, у рецензијама филма "Ванилија небо" приметио је бриљантан рад глумаца. Овде је дошла заиста изванредна композиција првокласних звезда.

Негативно

Истовремено, било је и оних који искрено не воле филм. У опису филма "Ванилијево небо" захтевни гледаоци сложили су се да је ово предивна холивудска мелодрама са занимљивим заплетом, али се не може упоредити са оригиналном сликом: шпанска трака "Отвори очи". Амерички глумци глуме у јавности превише претенциозно. Чини се да редитељ и чак пејзаж чине све, само да би задовољили гледаоца.

Љубитељи фантастике су искрено разочарани када погледају ову слику, јер, нажалост, не виде никакве оригиналне идеје и решења. Драма која је присутна у филму изгледа сувише збијено и површно.

Осим тога, нису сви били импресионирани глумом. Јунак Тома Цруисеа изгледа секундарно, као да је потпуно отписан са своје слике у "Јерри Магуире", исти Цамерон Црове. Његовој улози искрено недостаје новина, сценариј му не дозвољава да се у потпуности изрази.

Многи су се сложили да одговорност за неуспјех лежи искључиво на директору.

Филмски критичари

Критичари филма су реаговали веома двосмислено. Посебно много негативних повратних информација од професионалаца из свијета филма било је у домаћој штампи.

Руски критичари "Ванилино небо" изгледали су превише збуњујуће. У исто вријеме, транзицију, коју је Цруз направио од равних и монотоних јунака који спашавају свијет, као у "Немогућој мисији", до истински дубоких и драматичних улога, у којима је важно изразити се, сви су обиљежили.

Подешавање гитаре кроз микрофон и тунер

Глумица "Школе" Татиана Схевцхенко (Емо гирл Меланиа)

Сликовита ремек-дјела МВ Нестеров - слике правог руског уметника