Серија "Сцари Талес": рецензије филмова, рејтинг

Сапуни су стекли популарност међу гледаоцима прије много деценија, али у новије вријеме су достигли нови ниво и постали приступачнији захваљујући интернету. Сваке године, ваздух се допуњава огромним бројем нових серија, а један од њих је "Ужасне приче", рецензије о којима ће без сумње пробудити вашу жељу да га гледате.

Производња

Развој серије почео је 2013. године, који је одмах објављен у етеру. Гледаоци са заљубљеним дахом чекали су ову узбудљиву и суморну причу. Одлучено је да се у првој сезони направи 8 епизода, за снимање од којих су одабрана четири редитеља, по један за сваку 2 епизоде. Развој сценарија је заузео Јохн Логан, а извршни продуцент био је Сам Мендез. Њихов досадашњи рад укључује многе филмове и поред серијала "Сцари Талес". Рецензије критичара и гледалаца о њиховим претходним радовима су често биле позитивне, а сами филмови, укључујући и познату траку “007: Скифалл Координате”, имали су велики успјех. Стога не изненађује што је нова серија публике тако брзо цијенила.

Карактеристике серије

Ова прича води гледаоце у лондонску викторијанску еру, гдје ће се, заједно са ликовима, суочити са страшним и крвавим догађајима. Сир Малцолм Мурраи и тајанствена Лади Ванесса окупљају тим талентираних и храбрих јунака како би пронашли Мину Харкер, која је нестала под најтајанственијим околностима. Њима се придружују искусни разбојник Етхан Цхандлер, Вицтор Франкенстеин и Дориан Граи. Као што сте погодили, слике ликова су посуђене из највећих књига хорора, у којима су снимани многи филмови, али прва ТВ серија, гдје су се сви упознали, била је управо „Ужасне приче“. Рецензије о њему одмах су попуниле интернет, а рејтинг је почео да расте. То не чуди, јер од првих минута урања у узбудљиву, понекад лудо застрашујућу атмосферу и изазива жељу да одмах види читаву сезону.

Серија "страшна прича" (сезона 1): рецензије, заплет и рејтинг

Од енглеског, назив серије се преводи као "пенни хоррор" или "хоррорс фор пенниес". Овај концепт је подразумијевао тједно читање за радничку класу, која се сматрала ниском и јефтином. У првој сезони пред гледаоцем, напротив, појављују се најквалитетнији ужаси. Он је пун сентименталних тренутака и неочекиваних заплета. Потрага за Мином суочава главне ликове са ноћним морама из другог света и мистичним чудовиштима које треба превазићи. Прва сезона је показала веома висок рејтинг, публика је надмашила сва очекивања, тако да је Сховтиме канал одмах продужио серију на другу сезону.

Рецензије за другу сезону

Годину дана након запањујућег успјеха прве сезоне у мају 2015, наставља се наставак. Већ познати и вољени јунаци из серије “Ужасне приче” поново су се појавили пред публиком. Рецензије о њему су одмах почеле да се шире на мрежи. Неки од њих нису били веома пријатељски настројени. Многи гледаоци су се још увек сећали како су прошле епизоде ​​биле сјајне и сматрале су да нова сезона више неће бити тако невероватна. Посвећен фанови, напротив, радовали су се наставку, шпекулацијама о развоју догађаја, и њихова очекивања су испуњена. Неколико нових ликова складно се уклапа у “Ужасне приче” (сезона 2), чије осврте указују на то да су њихови јунаци волели публику. Сада се сви радују развоју својих ликова у наредној серији. Овога пута јавност је освојила Хецате Пооле, чија је мајка Евелин Пооле постала и један од централних актера.

Многи глумци који су глумили у серији, одавно су стекли славу и међународну славу. Међу њима је и предивна Ева Греен, најпознатија по улогама у филму Тхе Дреамерс, Цасино Роиале и Син Цити. Такође, посебно се истиче и ветеран биоскопа Тимотхи Далтон, који је два пута покушао на слици Јамеса Бонда. Улога Етхана Цхандлера играла је Јосх Хартнетт, на рачуну више од двадесетак слика. Главни украс касти, посебно за диван секс, били су млади глумци Харри Треадаваи и Риве Царнеи, који су своју популарност стекли након ТВ емисије „Грозне приче“. Рецензије о њима, често љубавне природе, сада стално бљескају на форумима и дискусијама. Љубитељи доктора који ће бити одушевљени да виде Биллие Пипер, а следеће године легенда о Броадваи мјузиклима, Патти Лупон, придружиће се глумцима.

ТВ серија за одрасле

Пре него што одлучите да гледате “Тхе Террибле Фаири Талес”, рецензије филма ће постати ваш незаменљив помоћник, јер за многе гледаоце неке сцене можда иду даље. Серија је оцијењена са 18+, што указује на присуство многих сцена које показују насиље, окрутност и сексуалне односе. Еротске сцене су присутне у скоро свакој серији и могу шокирати неприпремљеног гледатеља чињеницом да нису увијек стандардне. Стога је боље унапријед знати да се секс између припадника истог пола може изненадити у ТВ серији “Ужасне приче”. Рецензије, оцјене и прегледи, упркос томе, и даље су остали позитивни. Такође се не препоручује за гледање за особе са слабим срцем, јер има превише окрутних и застрашујућих сцена. Међутим, ако вам се свиђају ове ствари, онда ова серија заслужује пажњу.

Ратинг

Последњих година је изашло много великих нових ТВ серија, а међу њима су и "Сцари Талес". На популарном Кинопоиск ресурсу, његова оцјена је 7.9, што је прилично висока бројка. У руској мрежи тешко можете наћи негативне критике, јер скоро све хвале серију. Међутим, његов успех је далеко изнад једне земље. На популарном страном сајту ИМДБ, оцјена је 8.2, а више од 50.000 гледалаца ставља своје оцјене! Према Сховтиме-у, серија „Ужасне приче“ (сезона 1), рецензије на којима су биле и охрабрујуће, окупиле су много већи број гледалаца са екрана него сезона 2. \ т Његова публика није могла да достигне чак 600 хиљада, иако је број епизода повећан за два. Али писци и режисери имају сјајну прилику да исправе ову ситуацију, уклањајући дивну 3 сезону следеће године.

Снимање

Упркос чињеници да је серија направљена у Америци, сви снимци се одвијају у Ирској. Даблин је био огроман проналазак за ствараоце који су успели да поново створе атмосферу викторијанске ере. Снимање за телевизију је увијек тежак посао, који није заобишао серију "Сцари Талес". Преглед актера о процесу снимања, иако у већини случајева одушевљен, сви знамо какав је тежак посао. Прво, жене морају стално носити дугачке тешке хаљине. Друго, у овој серији, већина сцена је заиста застрашујућа и да бисте се навикли на слику, понекад морате преузети одређене ризике. Поред тога, многе сцене су комплексне у плану производње, а њихова реализација захтева много времена и труда. Треће, актери стално морају научити да раде нешто ново. У интервјуима и рекламама о снимању, многи од њих говоре о томе топлином. То је оно што чини серију тако сјајном, како кажу о њему.

Цхарацтер Ревиевс

Опће одушевљење изазвало је велику Еву Греен, играјући улогу Ванессе Ивес. Познато је да јунакиња има моћ медија, али то није једина тајна у њеном арсеналу. Ако прочитате рецензије, приметићете да је постала омиљени лик публике. И то не чуди, јер се она невероватно навикла на слику која јој савршено одговара.

Женска публика, наравно, са великим ентузијазмом расправља о мушким ликовима, од којих сваки привлачи пажњу својом јединственошћу, лакоћом лудила и блиставим изгледом. У коментарима се каже да су сви ликови успели да савршено прикажу своје слике на екрану. Управо ова особина разликује серију од других адаптација “Ужасне приче”. Рецензије о серијама су, дакако, двосмислене и могу се протурјечити једна другој, али готово свака од њих спомиње бриљантну улогу. Можда је већина публике успела да привуче управо због њега.

Да гледам?

Наравно, серија се одликује оригиналношћу, јединственим идејама и вртоглавим заплетима. Додајте овоме фасцинантне глумце, одличну компјутерску графику, пејзаж и атмосферу коју публика воли, а добићете и једну од најбољих ТВ емисија нашег времена. Она има посебну специфичност, али то је оно што га чини тако изванредним. Ако и даље размишљате о томе да ли да гледате "Сцари Талес", рецензије филмова могу вам помоћи. Али важно је запамтити да они нису увек објективни. Неко из публике се жали на слабу радњу и дуготрајну причу, неко каже да је серија неоправдано окрутна и вулгарна, а неком се баш овај жанр не свиђа. Међутим, већина прегледа је још увијек склон непобитном одобрењу.

Многи кажу да је први пут серија била у стању да апсорбује толико пажње и изазива жељу да гледа све сезоне у низу. Неко пише да је био размажен, али неко, напротив, више воли наставак. У једном мишљењу сви се слажу: Ева Греен је одиграла невјероватну улогу која је заробила све. Барем због његове метаморфозе је видјети неколико епизода. Генерално гледано, рецензије могу бити веома разнолике, тако да је најбоље да будете непристрасни са њима и да се онда усредсредите на сопствене интересе и потребе.

Цоол филмови: листа слика различитих жанрова

Положај белешки на дузи за клавир и бајан

Јери Риан - плавоока плавуша из филмова научне фантастике