Позориште лутака у Толиаттију: историја, репертоар и критике

У данашњем свијету, родитељи су стално заузети радом и свакодневним бригама, имају врло мало времена за комуникацију са својом дјецом. Али односи повјерења с мамом и татом играју важну улогу у развоју дјетета. Постоји много опција како да проведете заједнички породични одмор, који ће се дуго памтити. На пример, идите у позориште и уживајте у представи заједно.

У сваком граду постоје сличне културне институције. Толиатти није изузетак. Позориште лутака Тоглиатти (адреса ће бити наведена испод) једна је од главних атракција града. У чланку ће се испричати прича, тренутни репертоар и корисне информације за посјетиоце.

Десцриптион

Главни украс Трга слободе у Толиаттију је Казалиште лутака. Велика, двоспратна зграда деликатне ружичасте боје одмах је привукла очи некоме ко се први пут појавио у овом граду. Централни улаз у Позориште лутака у Толиаттију украшен је свијетлим знаком и многим бијелим ступовима.

Погодан паркинг за посетиоце налази се у близини. Поред њене благајне, гдје можете купити улазнице за представу. Унутрашњи декор је веома удобан: велико предворје са пуно меких фотеља и столица, велика огледала (одлична прилика да се дивите вашем изгледу) и гардероба у којој можете донирати одећу и обућу.

Зидови су украшени предивним пејзажима у позлаћеним оквирима и фотографијама менаџера и глумаца који раде у позоришту. У приземљу можете купити казалишне програме и књижицу с репертоаром казалишта за текући мјесец. Прелепо степениште прекривено црвеним тепихом води на други спрат где се налази аудиторијум. Простран је (12 редова) са меким, удобним седиштима, фотељама и великом позорницом. То омогућава да се удобно смјестите и дивите се глуми глумаца у луткарском казалишту Тоглиатти "Пилгрим" без икаквих проблема. Ако је ваше мало чудо уморно након представе, можете посјетити казалиште бифе. Продаје укусну торту која ће одговарати вашем детету.

Историја формирања и развоја

За прво упознавање малишана са предивним светом уметности, луткарска представа ће бити савршена. Заиста, у луткарским позориштима влада јединствена атмосфера бајке. Овде постоји осећај да ће се сада догодити још неко чудо. Представа омогућава формирање идеје о добру и злу, пријатељства и љубави код младих гледалаца.

Почетком 1972. почасни умјетник-луткар Роман Борисович Ренте почео је размишљати о стварању првог посебног театра за дјецу у граду. Уложио је много труда да то учини што је прије могуће. У јесен 1973. године, Позориште лутака у Толиаттију је отворило своја врата младим гледаоцима и њиховим родитељима. У част 10. годишњице, градска управа му је представила велику зграду у центру, у којој се и данас налази. Током година, на сцени је приказан велики број представа. Сви су се истицали фантастичном игром глумаца и занимљивим заплетима.

Позориште лутака у Толиаттију је активни учесник разних фестивала и такмичења. Прикупио је многе номинације и награде. Недавно су почеле да се одвијају креативне радионице, које могу посетити деца са својим родитељима. Организују се и интересантна такмичења са добрим поклонима и наградама.

Гледаоци имају прилику да уживају у јединственој представи најбољих глумаца-луткара града Тоглиаттија. То су почасни глумци и глумице Русије: Олег Лактионов, Вера Кривтсова, Надежда Никулина и други. Многи глумци раде у позоришту од његовог оснивања.

А какве лутке немају ... Позориште има своју радионицу, у којој стварају неопходне реквизите за представе. Сјајна игра глумаца савршено се допуњује светлим и шареним декорацијама. Гледаоци имају могућност да се врате у фантастичну стварност и потпуно се уробе у представу. Талент глумаца вам омогућава да уживате у представи од првог до последњег минута.

Тхеатре репертоире

Овде има много наступа. Намењени су деци од 2 до 10 година. Овдје можете погледати и популарне руске и стране народне приче (уз неколико редатељских допуна), као и дјела таквих популарних писаца као што су браћа Грим, Ханс Кристијан Андерсен, Алекандер Сергеевицх Пусхкин и други. Наравно, позоришни редитељи врло често стварају своје јединствене представе. Репертоар се ажурира сваког месеца. Зато гледаоци имају прилику да уживају у великом броју занимљивих представа. У новембру можете видети:

• "О пилећој Риаби, златно јаје и једноставна срећа" (за дјецу од 2 године). Његов главни циљ је да учи децу гостољубивости. Овде, у најбољим традицијама руског народа, госте ће дочекати добра песма и љубазна бајка. Такође, деца се могу играти са јунацима игре и правити магично јаје.
  • "Сњежна краљица" (препоручујемо гледаоцима од 4 године). Новогодишње авантуре мале Герде у свету леда, не остављају децу равнодушним.
  • Магична Књига Уљудности. Далеко од тетке Сове, момци ће научити да љубазне речи и добра дела помажу да се живи у љубави и хармонији.

Позориште лутака у Толиаттију: Рецензије посјетитеља

Многи гледаоци који су били овде остављају искључиво ентузијастичне коментаре. Виши рејтинг заслужује луткарско позориште. Радници су увијек пријатељски настројени и по потреби долазе у помоћ. Такође, посетиоци прослављају пријатну атмосферу која влада на овом месту. Буффет је такође популаран међу младим гледаоцима и одраслима, јер има невероватно укусну храну и велики избор. Више предности се могу приписати: локацији у центру, разумним цијенама, фантастичној игри глумаца. Желим да се враћам поново и поново!