Филм "Последња љубав на земљи": рецензије, заплет, глумци и улоге

Редитељ Давид МацКензие заљубио се у публику након објављивања филма "Ласт Лове он Еартх". Рецензије на овој слици пуне су одушевљења и најтоплијих емоција. Гледалац је вечно захвалан Мацкензие-ју за његов рад. Смисао филма "Посљедња љубав на Земљи" је показивање истинских осјећаја који не могу изблиједити ни у најстрашнијим околностима. Догађаји филма се развијају веома неочекивано, што гледатеља држи у сталној напетости.

Опис филма "Последња љубав на земљи"

Слике града се развијају у граду Гласгову. Једном се кухар Мајкл случајно састао са епидемиологом Сусан. Млади људи тренутно истичу осећања која прерастају у страствену романсу. Њихова веза је као последњи гутљај воде у врелом дану. Они уживају у сваком минуту који проводе заједно.

Али њихова љубавна веза је засјењена ситуацијом која пролази на планети. Земља је у опасности, кроз њу се шири ужасан и мистериозни вирус. Људи из непознатих разлога губе различита осећања. Прво се изгуби мирис, онда се запази губитак укуса. Пре него што се то догоди, човечанство осећа оштро погоршање овог осећања које прати емоционални раст. Након тога чекају губитак и најдубљу депресију.

Опстанак у новим условима даје много неугодности целом човечанству. Сусан почиње да разуме узроке епидемије и покушава да схвати како се она шири на људе. Мицхаелов рад почиње да буде бескористан, јер људи више не уживају у храни. Он покушава да га учини разумнијим, али ништа од тога не долази. Скоро сви луксузи почињу да губе смисао. Најстрашнији је тренутак потпуног губитка слуха код људи.

Становници Земље су на ивици глобалне катастрофе. У градовима влада насиље и безакоње. Однос између Сузана и Мајкла постаје изузетно напет, а девојка одлучује да се раздвоји од младића. Али након неког времена, стање блаженства пада на Земљу. Људи су испуњени топлином и љубављу. Ово доприноси конвергенцији Мицхаела и Сусан. Ово је праћено избијањем епидемије, изазивајући губитак вида. Радња "Посљедње љубави на Земљи" развија се тако динамично и интензивно да гледање изазива гледатељу читав спектар осјећаја.

Главне улоге у филму "Ласт Лове он Еартх" (2011) одиграли су Еван МацГрегор и Ева Греен. Шкотски глумац и француска глумица одлично се носе са улогама Мицхаела и Сусан.

Други глумци и улоге "Посљедње љубави на Земљи":

• Цонние Ниелсен - дански модел и глумица добила је улогу сестре главног лика Јенни.
  • Степхен Диллане - Извршна улога шефа Сусан Степхен Монтгомери.
  • Еван Бремнер - врхунски упознао гледаоца са Мицхаелом Јамесом.
  • Денис Лавсон - свирао је у филму шеф Мицхаел.
  • Аластаир МацКензие - у филму се појавио у улози колеге Сусан.

Еминентни глумци учинили су овај филм заиста легендарним и вредним гледања. Поред њих, глумци Анамариа Маринка, Лаурен Томпани, Схабана Акхтар Баккхсх играли су у филму „Посљедња љубав на Земљи“.

Еван МацГрегор

Величанствени глумац рођен у Шкотској познат је у свету по улогама у филмовима као што су "Анђели и демони", "Ратови звезда" и друге познате слике. За свој допринос развоју драме и милосрђа 2012. године добио је официрску наредбу Британског царства. Што се тиче награда, у његовој касици БАФТА и Златни глобус.

Ева Греен

Глумица је рођена у Француској и своју каријеру започела је радом у позоришту. У кину, његови гледаоци су први пут видели у "Сањарима". Глумица је стекла свјетску славу захваљујући својим улогама у филмовима попут Краљевства неба и краљевског касина, а њени филмови приказују и невјеројатна дјела као што су Дарк Схадовс и Цамелот. ".

Цритиц ревиевс

Рецензије критичара о "последњој љубави на земљи" су се веома разликовале. На позадини многих љубазних речи постојала је огромна количина негативности. Главни проблем је био у томе што је у истом периоду слика "Слепило" изашла са прилично сличном радњом. Као резултат тога, критичари су почели активно да их упоређују. Према њима, „Последња љубав на Земљи“ има минимум научних чињеница, а сви догађаји у њој немају научну основу. Пре свега, он је усмерен на емоционални утицај на гледаоца. И мада су били уверени да је ова тема веома релевантна и тражена на биоскопској пијаци, све је погоршавало немарно понашање стваралаца према пројекту. Тако су рецензије „Посљедње љубави на Земљи“ углавном указивале на несретан сценариј слике.

Што се тиче позитивних рецензија, критичари су похвалили глуму главних ликова. Према њима, искрене сцене Еве Гринн и Еван МцГрегор биле су веома импресивне. Млади људи изгледају сјајно са ТВ екрана као пар.

Прегледа гледалаца

Гледаоци су дефинитивно освојили слику, а они су изразили своје позитивне повратне информације. "Последња љубав на Земљи", по њиховом мишљењу, буди једноставно олују емоција у души свакога ко гледа. Гледалац је тако дубоко уроњен у све што се дешава да чак и почне размишљати о томе како би могао помоћи патњи. И упркос чињеници да критичари наводе бројне научне нетачности у филму, људска срца још увијек вјерују у све што се догађа.

Слика је прави изазов за равнодушне и безосећајне људе. Такође, гледаоци су приметили да филм изгледа веома лако. Време је да гледамо како лети веома брзо. А најважнији показатељ успеха слике је да су чак и најнеприступачнији људи седели и јецали када су је гледали. А то значи да је МцКензие заиста успио доћи до гледатеља.

Што се тиче глуме, онда је већина гледалаца освојила МацГрегора. Он је играо, по њиховом мишљењу, једноставно невероватно. Руски гледаоци су огорчени, у британској канцеларији слика није успела. Они не разумеју како би требало да буде срце ако не би могло да отопи филм “Последња љубав на Земљи”. Рецензије о њему су изузетно емотивне. А то значи да је у руском кабинету слика створила бијес.

Авардс

Успјех филма увијек се потврђује великим бројем награда. Дакле, упркос негативним критикама критичара о "Последњој љубави на Земљи", слика је добила три важне награде. На међународном филмском фестивалу у Братислави филм је освојио награду публике. У оквиру Единбуршког међународног филмског фестивала "Ласт Лове он Еартх" освојио је награду у номинацији "Најбољи нови британски филм". Филаделфијски фестивал је такође донио слику награде публике.

Поред тога, слика је била у три номинације на БАФТА филмској награди:

• Омиљени шкотски филм.
  • Најбољи дугометражни филм.
  • Најбољи редитељ.

Нажалост, филм није добио ни једну награду на овом догађају.

Неке чињенице о филму

1. "Последња љубав на Земљи" траје 92 минута.
  2. Пре него што почнете да пуцате, МцКензие је пажљиво припремљен. У почетку, он је сам разговарао са људима који пате од обољења разних чулних органа. И онда је послао Еву Гринн да посматра рад у лабораторији епидемиолошког центра.
  3. МацГрегор није први пут радио са редитељем. У МцКензиеу је глумио у Иоунг Адам.
  4. Снимали су филм пет недеља у Гласгову.

Снимање фотографија било је веома удобно за главне ликове. Еван и Ева нису оклевали да окрену свој унутрашњи свет изнутра према ван и потпуно се отворе једни другима.