Представа "Тхе Марцх Цатс": рецензије су дијаметрално супротне, али публика не пропушта

Представа "Мартовске мачке", чији су прикази мешавина ужитка и збуњености, први пут је приказана тек пре неколико година. Већ тада, од саме премијере, изазвала је олују емоција.

О чему се ради?

Изведба емисије "Мартовске мачке", чији су прегледи бројни, показују публици приче неколико мушкараца који имају потпуно различите области дјеловања. Ово је софистицирани музичар, прагматични бизнисмен, озбиљан официр специјалних снага, интелигентни инжењер и лукави криминалац. Десило се да је бизнисмен банкротирао, официр је пензионисан, инжењер је посјечен, нико није требао музичара, а гангстер је одлучио кренути путем корекције.

Свака од њих има своју животну позицију и трагедије које су им се догодиле, оне перципирају на свој начин, како разумију и осјећају. Али једно их сједињује: мушкарци су сигурни да им је судбина била неправедна. Нажалост, они не могу промијенити оно што се догодило. За њих је у овој ситуацији веома тешко наћи посао који би донио добру плату.

Ослободите се сумњи и комплекса!

Јунаци немају новца, немају посла, једина шанса да се поново роде из пепела је мушки елитни стриптиз схов. Реч је о њему у јединој најави кастинга, која је привукла пажњу главних ликова. Али ... Још увек мораш да дођеш. Али занимања и хобији ових мушкараца су такви да раније нико од њих није учинио ништа слично. Поред тога, они су прилично нејасно свјесни шта је мушки стриптиз.

Мушкарци још увијек не разумију да ће овај потпуно нови посао захтијевати од њих да одбаце све своје комплексе. Они не знају како да кажу својим рођацима о томе, јер нису сигурни да ће их разумјети. Па ипак, за хероје у овој фази њиховог живота то је једина шанса да зараде пристојно и докажу не само онима око себе, већ и самим собом да, ако заиста желе, ништа неће бити немогуће. Тек сада покушавајући да се ослободимо неких од проблема, пет нових стриптизета стекли су потпуно нове.

Само за жене!

Занимљиво је гледати ликове, о којима приповиједа представа "Тхе Марцх Цатс". Коментари о њему дистрибуирају се на скали од огорчења до ентузијастичних тежњи. Неки су огорчени: како то може бити? Здрави људи скидају одећу пред свима! Други се диве: да, да, да, могли су, нису се бојали! Можете се само смијати несретним догађајима хероја. Али ни у ком случају - без исмијавања. Уосталом, петнаест минута од подизања завјесе неће проћи, јер ће публика већ суосјећати и суосјећати, покушавајући аплаузом донијети финале онога што се догађа како би се радовали главним ликовима, њиховој храбрости и срећној судбини.

А финале целе акције ће бити најактуалнија чаробна представа са лудо позитивним набојем енергије, засићена пријатним емоцијама и носи истинску љубав и страст према жени. У овом случају, то се очитује у омогућавању свим дамама да се одморе у наредних неколико сати и искрено се смеју из срца, потпуно игноришући неки „голи“ на позорници у тако забавној атмосфери.

"У гледалишту, у гледалишту ..."

Сви гледаоци ове помало необичне изведбе подијељени су у два табора: неки се диве овој продукцији, сматрају је величанственом; други су у културном шоку, називајући представу “Мартовске мачке” очигледном глупошћу. Рецензије, као што је већ постало јасно, дијаметрално су супротстављене, али добро је да нема индиферентних гледалаца. Али прије почетка акције, публика, по правилу, полако пролази кроз ходник, гледа у плакате и гледа у огледала. И сада трећи звоно звучи. Људи заузимају своја места у великој дворани. Перформанс почиње ...

На сцени су већ сценографија иза које се плиша баршунаста завеса. Ако погледате око себе, постаје јасно да је аудиторијум пун, готово сва седишта су заузета. Стилл! Ово није "безобзирно" или "Пепељуга". Све је за одрасле.

На зидовима су шарена светла. Две плесачице и главни лик, власник ноћног клуба, појављују се на бини. Током времена, гледаоци ће сазнати да је он "у глави" у дуговима и да сваки минут очекује особу из банке која је дужна да опише имовину клуба.

Увјерава гледаоце да није све тако лоше и страшно као што се на први поглед чини, представа "Мартовске мачке" са Астаховом. Прегледи овог глумца као талентованог, забавног и на неки начин чак и бескомпромисног уметника познати су већ дуго времена. У представи је играо улогу власника клуба.

Чудно је то што је службеник банке тај који каже власнику да изађе из тешке ситуације - поред уобичајене женске представе, можете представити публици и плесачима. И ова идеја је касније имплементирана.

Боље је једном видети ...

Ево га - представа "Мартовске мачке". Рецензије још једном доказују једну ствар: под било каквим утиском који су гледаоци након гледања, они очигледно не остају равнодушни.

Па, на крају? Пет очајних људи успело је да превазиђе све препреке. И у реду је да не знају како да играју, да због неплаћања искључују светло. Временом су успели да превазиђу све своје унутрашње баријере и све им је испало. Сада не долазе посетиоци средњег нивоа, већ тужиоци, министри и шефови разних предузећа. Порука да је неопходно не само живјети, него је потребно вољети и сањати, преноси се тихо сваком гледатељу.

"Марцх Цатс" је перформанс, публика о којој се, као што је већ речено, прилично разликују. Оставља осећај да вечер није била узалудна, да је потребно живјети ведро и не досадно. Он учи, као што и јесте, да се барем једно рјешење може наћи у готово свакој ситуацији. Главна ствар је да се марљиво потражи. И публика то разумије, јер на самом крају аплаудирају глумцима који стоје.

А они који себе сматрају страственим посетиоцима театра, једноставно су обавезни да виде овај наступ бар једном. И немојте се ослањати на утиске других људи. Уосталом, боље је једном видјети. И највише.