Филм "Блооди Лади Батори" (2015). Глумци, ствараоци, критике

Историја мађарске грофице Елизабете Батори, окружена масом мрачних тајни и ауре злокобне мистерије, довела је до многих легенди. Легенда да је лишила живота скоро 600 младих дјевојака, Елизабету је сврстала у ред најпознатијих серијских убица (према Гинисовој књизи рекорда). Стога не чуди да њена изванредна личност привлачи пажњу уметника и експлоатишу је аутори филма. Режисер Андреи Конст представио је своју интерпретацију публици у филму „Крвава дама Батхори“ (2015). Глумци који су учествовали у стварању бенда формирали су успјешан међународни ансамбл.

Хоррор интерпретација

Древна прича о страшним зверствима грофице, по критикама, подсећа на чувену, застрашујућу дечју бајку. Главни ликови - Аллетина старија сестра (Исабелле Аллен) и њен млађи брат Миша (Лукас Бонд) - по вољи судбине не улазе у кућу слаткиша за вештицу, али у не мање опасној околини - под туторством Елизавете Батори (бриљантне Светлане Ходцхенкове) у њеном предаку тхе цастле. Има много дјеце која служе грофици, која повремено задовољава њене садистичке склоности.

У то време, мађарски аутократ примио је гласине о непрестаним нестанцима и убиствима у округу замка, па је послао Атилу (Павел Деревианко) да истражи околности. Да ће разумети шта се дешава. Тако можете укратко описати причу филма "Блооди Лади Батхори" (2015). Актери укључени у пројекат, према својим могућностима, имплементирали су сценариј који је написао Маттхев Јацобс.

Креатори

Слика је заједнички пројекат Руске Федерације и Сједињених Држава. Постала је филмски деби за режисера А. Кона и сценариста Маттхев Јацобс. Није изненађујуће да су у филму „Крвава дама Батори“ (2015), глумци и улоге изабрани по типовима једни за друге под надзором продуцентске групе која је укључивала филмске ствараоце из Русије и Америке. Аутори су покушали да репродукују мрачну и крваву историју средњовековног убице, али, како кажу стручњаци за филм, ужасна атмосфера траке преноси се само захваљујући злокобној злокобној музичкој пратњи композитора Натханиела Левисаиа.

Максим Александар, аматер необичних погледа, глумио је сниматеља слике, стекавши искуство у огледалима, манијаку и филму "Брда имају очи". Али скромни буџет је покварио оквир, дајући слици карактер драме која се одвијала на пет локација. Додаци у филму „Блооди Лади Батхори“ (2015) такође су представили изузетно неспретну сцену публике, све сцене су као средњовековни цосплаи фестивал.

Атмосфера

Сви покушаји креатора да остваре напету атмосферу претворили су се у засебне сцене напрегнутог застрашивања, које би изгледале дјелотворније у облику кратких полутака. Одсуство чињеничних података о детаљима злочина грофице довело је до готово потпуног одсуства тих тренутака у нарацији траке. Дакле, слика, позиционирана као трилер са елементима ужаса о Блооди Децантеру, испоставило се, необично довољно, готово без крви, без напетости и без значења. Филм “Блооди Лади Батхори” (2015) има ИМДб рејтинг: 3.60.

Међутим, рецензенти и гледаоци у својим рецензијама, супротно пресуди стручњака, у позитивној су перспективи уочили костиме и сценографију врпце. Многи су били импресионирани пустињским и величанственим дворским дворанама, узорком рекреације и пејзажима околне природе. Ове компоненте у одређеној мјери још увијек истичу атмосферу средњег вијека, а полу-освијетљени подруми и свијеће у собама додају мистичне сензације.

Глумачки ансамбл

Критичари, анализирајући глумачку игру трилера "Блооди Лади Батхори" (2015), примијетили су извјесну супериорност искусније младе Исабелле Аллен, која је претходно сијала у мјузиклу "Лес Мисераблес", преко свог партнера на екрану, Луцаса Бонда. За дечака, пројекат Андреја Консте био је деби у великом биоскопу, а слика Мише била је прва у глумачкој каријери. Мало касније, супериорност Алена, која је играла циганку Алету, готово је надмашила све остале извођаче. Њихова демонстрирана вјештина заслужује оцјену “задовољавајуће” и слично нивоу извођача свакодневних домаћих серија.

Што се тиче водећег глумца Светлане Кходцхенкове, нема примедби на њену игру. Руска глумица, након учешћа у холивудском блоцкбустер-у "Спи, гет оут!" И "Волверине: Иммортал", сваки нови пројекат потврђује свој статус звијезде међународне класе. Она је савршено пренела профињеност и милост покрета своје јунакиње, својствене женама европског друштва седамнаестог века. Међутим, посебно скептични гледаоци су приметили да је слика убице, која је уживала у ужитку сопствених злочина, откривена од стране ње мање. У неким тренуцима у очима Кходцхенкове јасно се читају љутња и иритација, умјесто садистичке жеље да се изазове бол.

Пресуда

Ако се из приче уклоне двије епизоде: сексуални однос у средини траке, није јасно што је уметнуто, а вербални опис Лади Батхори о појединостима њезиних злочина, слика ће се претворити у ужасну дјечју причу. Напротив, ако додате густу атмосферу неизвјесности и неколико крвавих тренутака - прича о одраслој особи ће бити објављена, заснована на стварним догађајима. Међутим, креатори нису успели ни један ни други. Визуализација, заједно са талентом Светлане Ходченкове и Исабелле Аллен у тој суми, не надмашује тугу сценарија, напете и упечатљиве атмосфере ужаса, као и осредњу вјештину већине глумаца. Филм "Крвава дама Батхори" (2015) може се препоручити за једнократно гледање.