Филм "Невеста": рецензије публике, игране и глумачке групе

Нова замисао редатеља Свјатослава Подгаиевског из 2017. године, која је побиједила почетни запис његовог хорор филма „Пикова дама: Црни обред“, признали су домаћи стручњаци филмске индустрије као врло компетентан и верифициран пројект у жанру готичког ужаса.

Експертска евалуација

У исто време, хорор филм “Невеста” је такође добио умеренију повратну информацију од критичара, указујући на недостатак храбрих иновативних решења. Стога, ако оцјењујемо укупну оцјену умјетничких критичара, тј. однос позитивних рецензија према укупном броју рецензија стручњака, у процентима је био 40%. Иако рецензије филма "Невеста" (2017), које објављују обични људи, указују да се слика носи са задатком да задивљује и плаши посматрача сасвим добро.

Патриотски готички хорор

Хорор готхиц који је веома тражен у иностранству у кинематографији Руске Федерације је веома слабо заступљен, не постоји руски "Цримсон Пеакс", "Жене у црном" и "Слеепи Холловс" у Русији, имамо другачији менталитет, фолклор, историју развоја и естетику. Међутим, у присуству талента и неодољиве жеље, наши филмаши имају све услове да подигну вео преко овог ужасног света. Као што рецензије филма "Невјеста", аутори пројекта не одузимају чињеници да су успјели створити снажан досљедан свијет у којем се све што се догађа јасно објашњава, то је разумљиво, иако је понекад донекле банално. Свиатослав Подгаиевски је већ имао искуство формирања слике из ужасног обреда, сада се Невеста може назвати достојним наследником Краљице пик, она је такође пажљиво осмислила. Ова чињеница са привидном једноставношћу је веома важна за квалитетан хорор, већина трака овог жанра "разбија" се на баналну глупост и нелогичност.

Универзална "хорор прича"

Као што рецензије кажу, филм "Невјеста" има све неопходне компоненте: застрашујућу тајну, шарене хероје, невине жртве и недобровољне саучеснике у одређеној жртви. Несумњива предност ужаса је ауторова одлука креатора да причу изнесу изван оквира цивилизоване модерности. У неком тренутку, прича се претвара у универзалну "хорор причу", која понекад јача дојам гледања.

Ансамбл Невесте врпце (2017) добио је веома позитивне критике. Многи критичари су примијетили да су сви актери обавили свој посао врло добро и савршено надопунили цјелокупну слику. Александра Дијете, реинкарнирано по слици Елизабете - старије Иванове сестре, било је непревазиђено. Многи аутори верују да је то тренутно њен најбољи глумачки посао. У јунакрији Александри, незамисливом броју лица, немогуће је не дивити се. Референтна чистоћа је скривена иза дивног изгледа Викторије Агалакове - водећег глумца Настје. Овај лик је узор са статусом жеђи за животом, наивношћу и љубављу.

Снажан жанровски пројекат

Рецензије филма "Невеста", које објављују филмски критичари, наглашавају да Подгаевски у свом новом раду не тражи постмодернизам, не игнорише канонске жанровске обрасце и традиције. Његова слика ради тачно као што би требало да буде прави жанрски филм. Сасвим је могуће да ће кушани љубитељи хорор филмова бити разочарани невероватним заокретом финалне имагинације, без непредвидивог заплета, али ће просечан човек на улици сигурно волети траку. Због тога је руски филм "Невеста" добродошао. Слика је направљена у екстравагантном ауторовом маниру, редитељ пропушта грешке и грешке претходних радова, извођачи се не суочавају, али су потпуно укључени у игру, компјутерска графика није досадна за око. Искуство дугогодишњег рада домаћих хоррормакер-а није било узалуд - 2017. “Невеста” је најимпресивнији жанровски пројекат, који није срамота похвалити.

Кратак опис приче

Неутралне рецензије филма "Невеста" примљене су за врло предвидљиву причу. Прича почиње чињеницом да Игор Хрипунов, глумац Игор Хрипунов, који је био упознат са претходним радом Подгаевског, у облику предреволуционарног фотографа, стално покушава да поправи главу покојног љубавника испред објектива. Према тадашњој моди, мртви рођаци и пријатељи морали су бити заробљени на фотографији. Постојало је и уверење да би се покојник могао вратити из света мртвих. Стога је фотограф покушао да ухвати душу покојне невесте на дагеротипији, како би је пребацио у тело кметове.

Након таквог пролога, нарација се преноси на наш данашњи дан, када се потомак самог Дагереита, Ивана (Вјачеслава Чепурченка из Издаје), удаје у брак са прелепом Настјом (Викторија Агалакова). Након сликања, млада жена жели да се упозна са родбином своје супруге, те је одведе на породично имање, које је посједник готичког дворца из времена 1800-их. Исто тако, начин живота становника овог имања се није много промијенио. Сестра младог мужа, Лиса (Алекандра Кид) користи керозинске лампе. Рођаци се врло задовољно састају са супружницима, али убрзо Иван нестаје, а Настиа почиње да превазилази нељубазне предрасуде.

Не без проблема и мана

Генерално, у демонстрацији виле и њених становника, креатори слике одржавају стандарде дизајнерских идеја страног хорор-а као што су "Црвени врх" или "Други". Становници куће изгледају и понашају се извана, схватајући да су у филму хорор. То донекле објашњава зашто они не покушавају да напусте пребивалиште са звијездама. Ова чињеница, према рецензијама публике, у филму "Невеста" један је од најконтроверзнијих тренутака. Гледаоцу је тешко да схвати да се у свеобухватном смислу сви ликови на слици понашају као да се идентификују са ликовима у филму. И овог пута не говоримо о постмодерној деконструкцији као у "потоку". Истовремено, редитељ познаје све жанрске стандарде (позивање на “мама”), стога покушава да ради пажљиво, без снобизма. Дакле, епизоде ​​када главни лик себе види извана нису уопште шизофреничне, она само себе види као филмски лик. За становника хорор филма, сасвим је логично да бесциљно лутате кроз мрачне ходнике, не покушавајући побјећи у прикладном тренутку, већ, напротив, према најтамнијим уличицама. Све ове ужитке је лако прихватити, стварни инциденти у филму почињу када се логика парцеле шепа и правила, обиљежена митологијом траке, пукну.

Недостаци слике

Свиатослав Подгаиевски не само да режира други филм, већ се и труди у писању сценарија и пише сценарије. Можда се зато проблеми са парцелама селили из пројекта у пројекат. Према филмским критичарима, природа свега што се десило је лоше разрађена, драматичне промјене у понашању злог духа допуштене су да задовоље позорницу, потребну аутору, недостају значајни детаљи, исцртани су планови, па чак и рупе, које се протежу само до коначног објашњења.

Наравно, након што је покренуо "Поседовање 18" и компетентнију "Краљицу пикова" за Подгаевског, кога су режисери назвали "нада руског хорора", "Невеста" је заиста велики скок напред. Нема страха од броја застрашујућих ефеката и вриштања, специјални ефекти не тугују (једном), већина хорор прича ради у хармоничној комбинацији са соундтрацком. Такође је немогуће тврдити да је биоскоп предвидљив у свему и да је у потпуности састављен од жанровских клишеа који не могу бити, као што невјеста која је гледала хорор (2017) у рецензијама каже. Оцена хорор филма о оцјени агрегатора "КиноПоиск" - 4.7.

На виши ниво

"Невеста" је заиста технички најсавременија и квалитативна у смислу форме, домаћи ужас модерности, један је виши од свих најновијих узорака као што су "Диггерс", "Роуте буилт", "Куеен оф Спадес" и "Дислике". Ако га посматрамо у контексту светске кинематографије, онда је пројекат Подгаевски просечан раст производње Јамеса Вана. Слика је случај када позитивно искуство гледања остане чак и када се пронађу приватне грешке и отворене мане.

Као одбрамбена реакција

Домаћи хоррорчари већ треба да схвате да руска публика, која не верује посебно националној филмској продукцији, неће опростити грешке у логици филма о хорор филму. Таква перцепција је као одбрамбена реакција, која подсећа на смех док гледа застрашујуће тренутке. Само овај пут, здрав разум и неодољива жеља да се критикују све што покушавају да застраше без озбиљне аргументације је укључена.