Филм "Дивљи мед": глумци, заплет, критике

“Дивљи мед” је турски филм из 2015. године. Мелодрама режисера Али Билгина има 117 минута. Композитори Сезен Аксу и Озан Баирас написали су музику за ову слику. Глумци "дивљег меда": Мустафа Авкиран, Назан Кесал, Бариш Аитах, Хусеин Авни Даниал. Главне ликове у овом филму глумили су глумци Цхагатаи Улусои и Леила Лидиа Тугутлу.

Језик оригиналне верзије филма је турски. Продукција слике "Вилд Хонеи" ангажована је у компанији Ав Иапим.

Тхе плот

Филм говори о романтичној вези двоје младих људи - Барисха и Фисун. Барисх - студент. Студира на архитектонском факултету. Она воли свирати бубњеве. Фисун је такође студент. Њен сан је да оде у Америку да би постао мајстор тамо. Прелепа и шармантна Барис успева да освоји срце прелепог Фусуна. Млади се вјенчају. Они се воле и срећни су. Али њихова срећа не траје дуго ...

О глумцима

Цхагатаи Улусои - глумац "Вилд Хонеи", који је глумио главног лик Бариша. Рођен у турском граду Истанбулу, свирао је у осам филмских пројеката, укључујући и серију „Унутра“, „Позвао сам је Фериха“. У популарном играном филму у Турској "Рецеп Иведик 3" се реинкарнирао као плесач. Цхагатаи Улусои је дошао у биоскоп 2010. године. Године 2018. приказао је Хакана Дамира у ТВ серији „Дефендер“.

Лејла Лидииа Тугутлу - глумица "Дивље медене", која приказује драгог Бариша Фисуна. У евиденцији турске глумице, рођене 1989. године у немачком граду Берлину, 11 кинематографских дјела. Леила Лидија Тугутлу је свирала у таквим познатим мултисериес филмовима као “Странци су близу”, “Овај град ће вас пратити”, “Слатка освета. Године 2018. појавила се у пројекту "Кћи", гдје је глумила јунака Кандана.

Лејла Лидииа Тугутлу - победник на такмичењу за лепоту "Мисс Турске 2008".

Ревиевс

Већина гледалаца је волела филм "Дивљи мед". Многи од њих позитивно цијене сниматеља и редатељски рад у њему. Према речима оних који воле ову турску врпцу, у њој су приказани прекрасни музички звуци и прекрасни погледи. Љубитељи овог филма кажу да вјешто дотиче тему људских односа. Према њима, Вилд Хонеи носи идеју колико је за сваког од нас важна љубав и подршка наших вољених. Неке жене гледатељице признају да су плакале док су гледале ту турску мелодраму.

Има оних који нису импресионирани филмом. Неки у својим негативним рецензијама о слици "Вилд Хонеи" критикују је због нелогичног завршетка. Они су такође разочарани радом актера. Према њима, актери у овом пројекту не играју своју улогу. Они који су незадовољни овим филмом пишу и да он није довољно емотиван и сентименталан.