Серија "Секс и град": глумци, заплет, редитељ, критике

"Секс и град" - ово је сензационална серија која је објављена од 1998. до 2004. године. Позната комедијска мелодрама пратила је животе милиона фанова широм света, помажући им да одрасту и науче озбиљан и комплексан свет. Отворимо завесу чувене мултисериес филмске адаптације Секса и града и откријемо све тајне глумаца.

Стори лине

Четири главна лика живе у огромној америчкој метрополи - Нев Иорку. Град нада и велики сан са свим нередима боја даје девојкама самопоуздање и ексцентричност. Њихова старост је блиска 30 година, али нико од њихових пријатеља није могао да изгради лични живот. Прича се врти око сваке јунакиње серије Секс и град, у којој се стално сусрећу љубав, интрига, мистерија и драма. Гледалац ће шест сезона моћи да посматра дугу борбу успешних и лепих жена за право на једноставну женску срећу. И шта је потребно за ово? Наплаћује се у удобним кућама за кафу, љубави на први поглед, непромишљеном чину и, наравно, неформалном сексу.

Рад директора

Мицхаел Патрицк Кинг - директор "Секс и град". Почео је да ради на сензационалној серији, чија је скрипта написана на основу истоименог романа Цандаце Бусхнелл. Иначе, она је креирала адаптирану причу филмске адаптације, користећи своју чувену књигу.

Мицхаел Патрицк Кинг је потпуно учествовао у мулти-парт филму, инвестирајући вријеме и енергију не само као редатељ, већ и као извршни продуцент и сценарист. Касније, када је финале шесте сезоне одјекнула свуда по свету, Мајкл је размишљао о снимању дугометражног филма, који је двапут оживљен. У интервјуу за 2014. годину, директор је признао да је спреман да сними трећу слику главног лика Кери Бредшо, али данас можемо само да нагађамо, ово је само још једна патка.

Награде, номинације и награде

Током седам година серијала "Секс и град", глумци и цијела филмска екипа прикупили су више од 10 награда, а то не укључује номинације. Славне, лепе и женске јунакиње узеле су и Златни глобус и Еми. Критичари су више пута препознали Сарах Јессица Паркер, Ким Цаттралл, Цинтхију Никон међу најбољим глумицама КСКС и КСКСИ вијека. И то је истина. Шест сезона, мултисериес екранска верзија тако заљубљена у гледаоце широм света, да су цитати из сваке епизоде ​​меморисани напамет, девојке су настојале да постану грациозне и лепе као серијске хероине.

На шта је све ово водило? Поред тога, серија "Секс и град" добила је независност и двапут постала целовечерњи филм, а касније је прича о Царрие Брадсхав оживљена у популарној ТВ серији "Царрие Диариес".

Ревиевс анд Ревиевс

Рецензије о "Сексу и граду" разликују се међусобно, упркос светској популарности филмске адаптације. Према порталу Кинопоиск, серија је освојила солидну седмицу, али то га није спречило да прими читаву војску мрзитеља и агитатора. Чим нису назвали филмску верзију - еротику за крхке умове, гламурозну порнографију у сјајном омоту, прскање либида, брига мегалополиса. Међутим, серија уводи гледаоца у породичне вредности, комплексе, борбу са унутрашњим себством, стварношћу и реалношћу. Хајде да сазнамо кратке критике и критике о "Сексу и граду":

• Омиљена и инспиративна серија, која није у стању да досади.
  • Одрастајући, почињете да схватате хероине. Сада њихове акције не изгледају чудно или глупо, већ, напротив, изгледају оправдане. Понекад се ликови из серије жале, а веома је тешко гледати без суза.
  • Хумор је суптилан, постоје ноте сарказма које вас уче да будете на опрезу 24 сата дневно.

Сарах Јессица Паркер

Од прве сезоне у Сексу и граду, гледалац прати причу главног лика, Кери Бредшо, коју глуми позната глумица Сара Џесика Паркер. Презентација представе је јединствена, а многе друге драме, као што су Кућанице, почеле су да прате. Карактеристика филмске адаптације је да сваку епизоду изговара спикер, наиме Царриеин глас, из којег се изводи нарација. То нису празни и блесави монолози, већ смислени, филозофски аргументи који се дотичу важне теме - односа између жене и мушкарца. Гледалац сазнаје да је Сарах Јессица Паркер у "Сексу и граду" новинар популарних новина у Њујорку, тако да су сви разговори иза сцене писмени и занимљиви.

Царрие Брадсхав жели знати праву љубав, али она нема повјерења у мушкарце, јер је у цијелом свом животу више пута разочарала. Сада жена преферира само секс, углавном за здравље и самозадовољство. И сваки човек који жели нешто више од Царрие остаје без ничега. Разлог је једноставан и лежи у чињеници да је јунакиња Сарах Јессица Паркер толико навикла да живи у свом задовољству, да јој нису потребни ни деца ни породични живот. Задовољна је шик животом, пажњом мушкараца, интригантним романима и удобним вечерима у кругу вољених пријатеља.

Ким цаттралл

У "Сексу и граду" глумица је глумила опуштену, секси и енергичну дјевојку Самантху. Главни лик је прототип успешног друштва које има све што жели у животу: велика кућа, популаран бизнис, брендиране и модерне ствари, скуп накит. Упркос чињеници да је Самантха успела да разбије малчице од дијамантне пите, девојка не може да нађе своје место у пољу љубави.

Због тога, хероина, Ким Цаттролл, буквално урања у перверзију, испробавајући најновије са различитим партнерима. За њену породичну вредност не постоје, као и планови за дјецу у будућности, мужа и неколико паса. Прави рај који се врти око Самантхе, исплетен од гурманских ресторана, претенциозних концерата и трендовских клубова.

Кристин Давис

Глумица је глумила романтичну и љупку Цхарлотте. Кристин Дејвис у филму "Секс и град" требала је да покаже наивну и сањиву хероину, која има комплексе о њеној подобности за породични живот. Цхарлотте је спремна дати све своје мужеве и дјецу, али у њеном окружењу нема одговарајућег партнера у животу. На екранима гледалац двапут среће мужеве хероине, али, као што се обично дешава у мелодрамама, девојка на радњи не може имати децу. Када јунакиња, Кристин Дејвис, сазна вест која је за њу ужасна, доноси озбиљну одлуку.

Шарлот мора да схвати шта јој је важно: настави да сања о породици и тражи вјерног мужа, или ужива у усамљености, допуштајући себи романтику са првом особом коју упознаје.

Цинтхиа Никон

Лепа, фатална, престижна јунакиња, која се разликује по својој ароганцији и бомбастичности. Од прве сезоне о Сексу и Граду, гледамо глумицу Цинтхеа Никон, ватрену лавицу за коју породичне вредности нису ништа друго до шачица пепела. Њен главни циљ у животу је каријера и ништа више. Али, како показују серијске драме, не можете себе кривити у животу, иначе ће се остварити најгори страхови. Јунакиња серије Миранда такође се суочила са овим. Као горљиви противник дјеце, Миранда случајно затрудни и на крају рађа дјечака. Љубав мајке хероине је одсутна, као и прихватање бебе, тако да она обавезује дадиљу. Седам година смо видели Миранду да се бори за право да буде слободан, али њено дете не дозвољава јој да потпуно настави тај стари и безбрижан живот за своје задовољство.

Главна карактеристика серије је да је глумица била врхунска. Сара Јессица Паркер и друге глумице биле су у стању да пренесу стварни свијет модерних жена у великим градским подручјима, гдје су каријера и забава најважнији.

Секундарни знакови

Најневероватније је да су сви секундарни глумци из серије "Секс и град" мушкарци (изузев неколико). У снимању су учествовали познати ликови као што су Киле Мацлахлен (који је глумио Треи Мац Дугала), Цхрис Нотх (глумио је г. Биг) и Давид Еигенберг (отелотворени лик Стевеа Брадија).

Секундарни знакови који су утицали на причу у серији:

• Виллие Гарсон (Станфорд Блатцх);
  • Јохн Цорбетт (Аидан Схав);
  • Еван Хандлер (Харри Голденблатт);
  • Михаил Баришников (Алекандер Петровски);
  • Сеан Палмер (Марцус);
  • Блаир Андреввоод (Др. Роберт Леедс).

Први дугометражни филм

Филму су присуствовали глумци из серије "Секс и град", али то не чуди. Премијера мелодраме у комедији одржана је 2008. године. Први дио филма одмах је вратио своје фанове у славне године, када је серија објављена. Филм је препознат од стране јавности и цијењен од стране критичара. У првом делу играног филма, гледалац ће гледати наставак чувене приче о Кери Бредшо и њеним пријатељима. Само се радња одвија након неког времена.

У филму можете гледати како јунакиња Сарах Јессица Паркер проналази своју љубав, и са овим човеком је изградио импресивно породично гнездо. Њихова веза се толико окретала да се Царрие одлучила удати за изабраног. Саманта се преселила из Њујорка у не мање велики град - Лос Анђелес, где се састала са секси глумцем. Миранда, упркос свом категоричном ставу према породици, удала се за Стева, одгајају сина. Цхарлотте, наивна и сањалачка жена, никада није успела да пронађе верног пратиоца, тако да је сама чекала предивног принца. Радња првог дела филма је уврнута тако да је Каринином венчању угрожена Миранда. Хоће ли се брак завршити, или ће изабрани Керри одлучити да такав озбиљан корак није за њега?

Други део хваљеног филма

Глумцима су присуствовали глумци серије "Секс и град". Гледалац ће моћи да прати наставак чувене приче и сазна шта се дешава са онима који су раније избегавали породичне везе. Од првог дијела сазнали смо да је дошло до вјенчања Кери и Биге, а лијепа јунакиња се сложила да постане жена. Међутим, није све тако слатко и девојка се суочава са новим проблемима који се често јављају код брачних парова у свакодневном животу.

Други дио цјеловечерњег филма води нас у рај с четири пријатеља, који ће морати открити тајне и провести властиту истрагу. Жене ће морати да знају шта је мајчинство, породична срећа, снажан брак. Упркос ниским оценама, филм су чекали навијачи из цијелог свијета. Сада остаје да сазнамо да ли је трећи део сензационалне филмске адаптације?

У једном од интервјуа, Мицхаел Патрицк Кинг најавио је да је датум објављивања за "Сек анд тхе Цити 3" постављен за 2018. годину, али због сукоба Варнер Брос. и Ким Цаттралл, пројекат је замрзнут. Разлог је једноставан: глумица је одлучила да искористи популарност филма и његову незамјењиву улогу која је изнијела ултиматум. Цаттралл је навела да ће учествовати у снимању ако јој се дозволи да промовише своје редитељске пројекте у име Варнер Брос. Компанија је на ултиматум глумице одговорила негативно, упркос чињеници да су сви учесници у циклусу дали своју сагласност за учешће у снимању.

"Царрие Диариес"

Радња "Секс и град" толико воли публику да је режисерка Ејми Хекерлин одлучила да сними апсолутно јединствену серију о Кери Бредшо. Премијера серије "Царрие Диариес" одржана је 2013. године. Ова слика говори о хероини у данима њене младости, када су постојале различите животне ситуације које су довеле до фрустрације и драме. Гледалац може да посматра Царриеину познату личност и да сазна о њеној првој љубави, првој авантури и сексуалном искуству.

Секс и град је серија свих генерација. Гледајући искуства и проблеме главних ликова, научили смо да разликујемо право од непотребног. Свака епизода, иако испуњена женственошћу, сензуалношћу и сексуалношћу, међутим, није еротика, која се не може показати тинејџерима. Серија само одражава стварни свијет, у којем важну улогу играју не само љубав, породица, дјеца и односи, већ и секс.

Чувена франшиза "Индиана Јонес": сви филмови по реду, листа слика

Моргана Пендрагон: Опис карактера и фотографије

Живот и дело Шервуд Андерсон