"Унреал Схов" (перформанс): критике, глумци. Театриј на Серпукховки под руководством Терезе Дурове

Сви фанови познатог француског аутора Бернарда Вебера требали би посјетити представу “Унреал Схов”. Актери, осврти и карактеристике ове продукције биће описани у овом материјалу.

Оригинал сцрипт

Неколико сезона за редом радови познатог француског писца стално су постављани на позоришним позорницама Европе. Успех талентованог Вербера лежи у оригиналности радње, у којој он успева да стисне филозофско значење и светли хумор који сви разумеју.

Рад вољеног аутора сада се може видјети на националној сцени. Сада у "најам" представе "Унреал схов".

Режирао је рад Алексеја Кириушченка. Продуцент је био Алберт Могинов. Један од првих наступа био је Театар на Серпукховској.

Радња говори о необичној причи. У малој затвореној соби били су непознати и сасвим други мушкарац и жена. Она има врели, променљиви карактер. Одликује се логиком и затварањем. Млада дама ради као тигрир, а мајстор се бави научним истраживањима. Једино што уједињује младе људе је то што не знају зашто су завршили на овом мјесту и немају појма како да изађу одавде. Све што остаје за њих је да чекају.

Упркос чињеници да продукцију играју само два глумца, “Унреал Схов” је перформанс. Рецензије о радњи обично су позитивне. Гледаоци воле начин на који се ствари одвијају. У току догађаја, хероји се приближавају и покрећу теме које су раније покушавали да не дискутују.

Уникуе Дует

Главну женску улогу игра Љубав Толкалина. Ова позната и лепа руска глумица позната је многим гледаоцима на телевизијским пројектима. На пример, она се може наћи на сликама као што су "Антикиллер", "Невеста по сваку цену", "Сакура џем" и "Бубе". Многи људи иду у позориште да гледају свог омиљеног умјетника. Међутим, како посетиоци примећују, на позорници се отвара жена са друге стране. Публика је одушевљена свежом и екстравагантном игром. За многе госте Толкалин се отвара у новом свјетлу.

Дмитриј Марјананов је такође учествовао у пројекту „Унреал схов“ (перформанс). Рецензије о раду овог уметника су одличне. Већина телевизијских гледалаца познаје ту особу главном улогом у серији „Лични живот истраживача Савелијева“. Успешно се навикнути на лик свог јунака, глумац је помогао богатом сценском искуству. Стога, за разлику од емоционалне и живописне улоге Толкалинине, Маријанов је предложио суздржану и трезвену улогу главног мушког карактера.

Оптерећење за ум

Концепт представе је као реалити схов. Штавише, главни ликови већ неко време верују да су били у некој врсти трансфера, где се људи играју. Међутим, ова прича је компликованија.

Не много критика иде на рад “Унреал Схов” (перформанс). Рецензије о сценографији су генерално добре.

Посетиоцима се свиђа чињеница да су теме које се покрећу довољно озбиљне и да имају филозофску основу. Међутим, материјал се служи једноставним, приступачним речима. Идеја овог рада је јасна чак и онима који ретко посећују позориште.

Један од мањих недостатака овог догађаја је крај. Људи који воле представу не разумеју увек крај. Како се испоставило, главне ликове су отели ванземаљци, чији је циљ да открију да ли је човечанство вредно живљења. Али они који добро познају књиге које је написао Бернард Вербер тврде да је овај рад апсолутни стил аутора. Писац се у својим радовима више пута окретао мистичним темама. Ова прича, чије је оригинално име "Наши пријатељи су људи", чак се планира приказати.

Забавни тренутак

Зашто заиста треба ићи на ову продукцију, тако да је то за живахан, ненаметљив хумор, кажу гледаоци. Сатира и иронија су присутне у готово свакој реплици ликова. Дакле, представа “Унреал Схов” изазива много смеха у дворани. Трајање ове производње је два сата. Треба напоменути да прекид није обезбеђен. Али гости кажу да вријеме пролази врло брзо и готово непримјетно. Изгледање изгледа у једном покрету.

Велики плус је што су режисери покушали да у игру уврсте део душе. Преведени текст се донекле разликује од оригинала, кажу присталице рада француског аутора. Међутим, ова карактеристика даје зачин и емоције дијалогу.

Додатне информације

Многи су неугодно погођени Театријом на Серпукховској због недостатка додатних елемената. Неки посетиоци се жале на недостатак пејзажа. Заиста, на позорници је само кревет и четири стуба. Они играју улогу ћелије у којој су поставили главне ликове. Међутим, већина публике воли овај интеријер. Он је ненаметљив и не одвлачи пажњу од главне ствари - заплета. Уопштено говорећи, гости дијеле своје утиске, такав „лош“ крајолик је сасвим довољан.

Присталице овог позоришта кажу да не треба заборавити да је “Унреал схов” перформанс. Рецензије су добре, али да би уживали у гледању и игрању глумаца, луксузни ентеријер није потребан. Осим тога, сама производња не даје више декоративних елемената на сцени.

Многи посетиоци, након што су сазнали тајне радње, верују да ова продукција припада жанру драме. Међутим, у стварности ово је комични рад. Реплике глумаца изнова и изнова изазивају смијех публике. То је због лакоће и позитивног учинка вриједно посјете.