Филм "Тхе Форбидден Кингдом" (2008) - глумци, улоге, заплет и критике публике

Ауторски рад редитеља Робина Минкоффа, објављен 2008. године, јединствено је филмско ремек-дјело. Филм Форбидден Кингдом је први пројекат у историји свјетске филмске индустрије који су истовремено креирали двије звијезде у жанру борилачких вјештина - Јацкие Цхан и Јет Ли. Састанак на екрану два кунг фу мајстора за љубитеље овог жанра је велики догађај, упоредив са сарадњом у оквиру Ал Пацина и Роберта Де Нира.

Креатори

Сценариста Јохн Фусцо и редитељ Роб Минкофф радили су на стварању филма "Забрањена краљевина" (2008). У процесу рада, сценарист је морао пет пута да поново исцрта скрипту како би у потпуности реализовао оригиналну идеју. Стога прилагођено препричавање епоса „Путовање на Запад“ са увођењем митолошких, историјских и књижевних ликова не изазива посебне жалбе. Скрипта је исправно написана.

Редитељску столицу пројекта снимио је редитељ Роб Минкофф, најпознатији јавности у анимираном играном филму "Стуарт Литтле". Према стручној процени критичара, Забрањена краљевина (2008) је биоскоп за децу и адолесценте, пошто су главне компоненте нарације слике истинско пријатељство, незаинтересована узајамна помоћ, храброст и част.

Све сцене борбе на слици стављају Иуан Хепинга. Родом из Гуангџоуа, почео је своју креативну каријеру као кореографкиња у хонгконшким акцијским филмовима, почетком 90-их добио је свјетско признање судјелујући у продукцији борбе за филмове Матрица и Убити Била. Свака борба, на којој је Хепинг радио, прави је перформанс, засићен најсложенијом драматургијом и садржи забавну семантичку игру. Док гледате сцене битке, чини се да се не боре хероји, већ њихове душе. У филму "Забрањена краљевина" (2008), глумци прве величине и извођачи секундарних улога послушали су Хепина без питања.

Укратко о завјери

Глумци филма "Забрањена краљевина" (2008) у потпуности су имплементирали идеју аутора. Прича, која је чинила основу сценарија, добила је пристојну филмску адаптацију. Главни лик је тинејџер Јасон (Мицхаел Ангарано), родом из јужних предграђа Бостона и жестоки љубитељ Кунг Фу филма који редовно купује ЦД-ове са филмовима овог жанра у кинеском граду из кинеског Ху (Јацкие Цхан). Једном у претрпаној соби, проналази чувеног Шестог краља мајмуна. Овај инцидент ће подразумијевати низ чаробних догађаја у којима ће се Јасон показати као прави херој, превладавајући сва суђења и потешкоће.

Главни ликови: Ху и Таоист Лу Иан

Он је иницирао стварање филма "Забрањена краљевина" (2008), чији су глумци и улоге изабрани врло органски, Јацкие Цхан, која је одиграла улогу једног од кључних ликова у филму. Ко је заиста Цханов херој није лако разумети. Власник залагаонице са дисковима Ху савршено је савладао борилачке вештине, обучен као бескућник, понекад се понаша као прави психо. У процесу нарације, испоставља се да је овај лик таоистички Лу Иан, а присталице ове религије одувијек су се разликовали од неконвенционалног понашања: супер моћи, завидног смисла за хумор и склоности ка митингу. Слика таквог лика могла је бити отиснута само на екрану од стране Јацкие Цхан, познатог по непревазиђеном акробатском стилу борбе и необичном комичном дару. Мајстор борилачких вештина, директор сцена битака и спектакуларних акробација, глумац, каскадер, продуцент, сценарист, филмски режисер, заједно са тимом истомишљеника напали су територију Холивуда и све окренули наопачке. После потресања свих западних предрасуда о Истоку, екипа филма Забрањена краљевина (2008): глумци, ствараоци, техничари представили су публици аутентичне кинеске идеје и идеје.

Сун Вуконг (Монкеи Кинг) и Монк

Више суздржан и озбиљан Јет Ли, који још увијек има отисак племенитих улога као исцјелитељ Јуан Феихун или други прави хероји, дјелује као будистички монах. Лик је поштен, строг, несебичан, стално медитирајући - савршена реинкарнација краља мајмуна. Према идеји, јунак Јета Лија је првобитно спријечио повратак чаробног особља у Кину, али тај потез ауторице намјерно је уведен у нарацију. Све препреке доприносе настанку сукоба између две невеле звезде. Мајстор Вусху Јет Ли је познат по свом неконвенционалном приступу избору улога. Он је одбио понуду да учествује у продукцији филмске матрице Тхе Матрик, јер је сматрао да тамо није потребна његова вештина, јер у компјутеризованим блоцкбустерима актери који немају одговарајућу обуку могу бити уклоњени.

У филму "Тхе Форбидден Кингдом" (2008), глумци Јацкие Цхан и Јет Ли су направили диван дует са екрана. Али ако посебно софистицирани навијач борилачких вештина не инспирише њихове борбе, коначна битка у којој се Јет приближава Цоллин Цхов, који је извео улогу Јаде Варлорд, сигурно неће оставити равнодушним. Иначе, пре него што је учествовао у пројекту, Роб Минкоф је већ имао искуства са Лијем у филму "Телохранитељ из Пекинга" (1994). Битка између њихових хероја била је много динамичнија и агресивнија.

Јасон

Амерички глумац Мицхаел Антхони Ангарано ушао је у слику након што је прошао озбиљан цастинг. Продуценти бирају избор у корист младог глумца који не посједује борилачке вјештине које је потакнуто чињеницом да његова обитељ посједује неколико успјешних плесних студија под називом “Рефлексија у плесу”. Момак, који је одрастао у креативној атмосфери, имао је добре кореографске вјештине, што је допринијело брзом развоју основних елемената кунг-фуа и успјешном постављању бојних сцена. Пробој у креативној каријери уметника је трака "Аеробатицс", у којој је одиграо важну улогу. Након филма "Забрањена краљевина" (2008), глумци су наставили своју креативну каријеру, Мицхаел Ангарано није био изузетак, али за сада више није имао прилику да поново игра главну улогу.

Женски ликови

Јунакиња, која себе назива Златни Врабац и која се спомиње само у трећем лицу, реинкарнирала је Лиу Иифеи (“Једном”, “Љубав или Новац”). Кинески извођач је мало познат у Холивуду, јер радије ради у националној филмској индустрији.

Улога чаробне љепоте играла је Ли Бингбин. Гледајући вјештину кинеске глумице коју гледалац може у блокбастерима "Ресидент Евил: Ретрибутион" и "Трансформерс: Ера оф Ектерминатион". Године 2018. бит ће објављен фантастичан хорор филм "МЕГ" о триковима дивовских мегалодона, извођача који ће се реинкарнирати у Ксиуингу (мањи карактер пројекта).

Глумце и улогу филма "Забрањена краљевина" гледалац ће сигурно памтити. Професионализам, посвећеност и вјештина извођача могу послужити као модел за демонстрирање канона преданости својој професији. Рецензије гледалаца филмова су углавном позитивне, упркос ИМДб рејтингу: 6.60. У сваком случају, слика се може сигурно препоручити за гледање.